جدیدترین نسخه گوگل مپ امکان استفاده هم‌زمان از یوتیوب موزیک را فراهم آورده است

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین نسخه‌ی گوگل مپ، امکان کنترل هم‌زمان پخش موزیک ازطریق اپلیکیشن یوتیوب موزیک وجود دارد. می‌توان بدون خارج‌شدن از گوگل مپ، از یوتیوب موزیک استفاده کرد.
تبلیغات

در اکتبر ۲۰۱۸، گوگل امکان دسترسی به اسپاتیفای و پلی موزیک و اپل موزیک در گوگل مپ را فراهم آورد و به کاربران این اجازه را داد که پخش موزیک را با این اپلیکیشن‌ها بدون خارج‌شدن از اپلیکیشن گوگل مپ کنترل کنند. حال بعد از گذشت تقریبا دو سال، اهالی مانتین‌ویو امکان پشتیبانی از یوتیوب موزیک را در نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن گوگل مپ به‌ارمغان آورده است.

برای تعیین اپلیکیشن یوتیوب موزیک به‌عنوان پلیر پیش‌فرض، باید به بخش تنظیمات بروید و روی عبارت Navigation و سپس، Default Media app ضربه بزنید و YouTube Music را انتخاب کنید. وقتی یوتیوب موزیک را به‌عنوان مدیاپلیر پیش‌فرض خود انتخاب کنید، هنگام استفاده از اپلیکیشن گوگل مپ، دکمه‌ای شناور با لوگو یوتیوب موزیک مشاهده می‌کنید. با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی شناور یوتیوب موزیک، می‌توان در پایین صفحه به کنترل‌های پلی‌بک یوتیوب موزیک دسترسی داشت.

همچنین، با کمک دکمه Browse می‌توان به فهرست لیست دسترسی پیدا کرد. بااین‌حال، عجیب است هنگام استفاده از اپلیکیشن گوگل مپ در حالت لنداسکیپ، آیکون یوتیوب موزیک نمایش داده نمی‌شود.

نسخه‌ی 10.43.2 که جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل مپ برای اندروید است، با قابلیت پشتیبانی از یوتیوب موزیک، در همین هفته منتشر شد. برای استفاده از این قابلیت، علاوه‌بر به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل مپ، باید جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن یوتیوب موزیک را نیز روی گوشی خود نصب کنید.      

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات