شیائومی ردمی 9 با دوربینی چهارگانه رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی روز گذشته از ردمی ۹ رونمایی کرد که گویا دارای تراشه هلیو جی ۸۰ بوده و قیمتی معادل ۱۵۰ یورو خواهد داشت.
تبلیغات

درحال‌حاضر ردمی نوت ۹ شیائومی در بازار موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند؛ اما به‌نظر می‌رسد نسخه دیگری از برند ردمی به‌زودی به ویترین فروشگاه‌ها راه می‌یابد.

شیائومی از گوشی هوشمند ردمی ۹ رونمایی کرد که دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی است. برخورداری از ماژول چهارگانه دوربین، تراشه‌ای توانمند و برچسب قیمتی رقابتی باعث می‌شود ارزش خرید ردمی ۹ شیائومی افزایش یابد.

ردمی ۹ دارای نمایشگری ۶/۵۳ اینچی است که پنل LCD دارد و رزولوشن FHD+ را به کاربر ارائه می‌دهد. در مشخصات نمایشگر ردمی ۹ می‌توان ارتقای جزئیات نسبت به ردمی ۸ را مشاهده کرد. ردمی ۸ از نمایشگری با رزولوشن +HD برخوردار بود.

برای محافظت بیشتر از نمایشگر از محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده می‌شود. نرخ نمایشگر به بدنه نیز به ۸۹/۸۳ درصد رسیده است. در دل محصول جدید شیائومی می‌توان تراشه هلیو جی ۸۰ ساخت مدیاتک را یافت که توان محاسباتی مطلوبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا از تجربه بازی‌های اندرویدی لذت ببرند.

شیائومی در نظر دارد ردمی ۹ را در دو مدل از حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی عرضه کند. کاربران در هنگام خرید حق انتخاب ردمی ۹ در یکی از دو مدل حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی را نیز خواهند داشت تا باتوجه‌به نیازشان، میزان حافظه ذخیره‌سازی مناسب را انتخاب کنند.

ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9

درکنار پشتیبانی ردمی ۹ از دو سیم‌کارت نانو به‌صورت هم‌زمان، درگاهی نیز برای کارت حافظه میکرو اس‌دی تعبیه شده است تا بتوان میزان حافظه ذخیره‌سازی را تا سقف ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

در پنل پشتی می‌توان ماژول دوربین چهارگانه را مشاهده کرد که متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.2، دوربین فوق‌عریض ۱۱۸ درجه‌ای FoV ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.2، دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.4 برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در تصویر است.

در بالای نمایشگر نیز می‌توان بریدگی را مشاهده کرد که برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.0 تعبیه شده است. میزان ظرفیت باتری ردمی ۹ به ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و برای شارژ آن نیز شارژر سریع ۱۸ واتی در نظر گرفته شده است؛ اما زمان خرید در داخل جعبه ردمی ۹ شارژری ۱۰ واتی دریافت خواهید کرد.

ردمی ۹ شیائومی دارای درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث ۵، رادیو اف‌ام، Wi-Fi 802.11 b/g/n در فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز و چیپ NFC اشاره کرد.

انتظار می‌رود ردمی ۹ در سه رنگ‌بندی مشکی، بنفش و سبز عرضه شود؛ اما احتمال اضافه شدن رنگ‌بندی‌های بیشتر وجود دارد. گفته شده که قیمت گوشی شیائومی ردمی ۹ مدل ۳ گیگابایت حافظه رم / ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برابر ۱۴۹ یورو و مدل ۴ گیگابایت حافظه رم / ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برابر ۱۷۹ یورو خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که ردمی ۹ ابتدا برای بازار چین و هنگ‌کنگ و سپس برای نقاط دیگر دنیا عرضه شود.

ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9
ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9
ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9
ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات