خودرو جدید کن بلاک براساس فورد موستانگ نسل سوم معرفی شد

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کن بلاک، خودرو جدیدی را به صورت گرافیکی رونمایی کرده است. این مدل، یک موستانگ نسل سوم با پیشرانه‌ی ۶/۷ لیتری V8 تویین‌توربو با قدرت ۱۴۰۰ اسب‌بخار خواهد بود.
تبلیغات

کن بلاک، راننده‌ی معروف مسابقات رالی، به ‌ساخت ویدئو‌های نمایشی دریفت مشهور است و به‌تازگی قصد دارد یک دستگاه فورد موستانگ نسل سوم ویژه‌ی خود را مهیا کند. این خودرو از موستانگ کلاسیک او (معروف به هونی‌کورن) الهام گرفته شده است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ با پیشرانه‌ی تنفس‌طبیعی و ۸۴۵ اسب‌بخار قدرت معرفی شد. به‌دلیل علاقه‌ی شدید به این خودرو، بلاک می‌خواهد موستانگ‌های مختلفی براساس آن بازسازی کند.

این راننده آمریکایی برای عملی‌کردن ایده‌ی خود، از یکی از طراحان گرافیکی کمک گرفته است. این هنرمند روی فیلم‌های مختلفی کار کرده و اخیرا طراحی خودرو بتمن در نسخه‌ی نهایی این فیلم را برعهده داشته است.

موستانگ مفهومی کن بلاک

طراحی این خودرو‌ تیونینگ تهاجمی است و ورودی هوای بزرگ و مجاری‌ بالای سپر جلو، اسپلیتر جلو، گِل‌گیر‌های بیرون‌آمده و اگزوز‌های دوبل کناری خودرو چهره‌ی آن را مزین کرده‌اند. پیشرانه‌ی این مدل مفهومی احتمالا موتور ۶/۷ لیتری V8 است که در موستانگ کلاسیک قبلی نیز استفاده شده. در محصول جدید، این پیشرانه با بهره‌بردن از فناوری تویین‌توربو، ۱۴۰۰ اسب‌بخار تولید و به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌کند.

طبق گفته‌ی کن بلاک، تا عملی‌شدن این طرح مفهومی زمان زیادی باقی نمانده است. او همچنین درباره‌ی سری جدید مجموعه‌ی نمایشی جیمکانا امیدواری داده است.

موستانگ مفهومی کن بلاک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات