دیزنی ماسک کارتونی تولید می‌کند

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت دیزنی ماسک‌های غیرپزشکی با طرح شخصیت‌های کارتونی و فانتزی می‌فروشد.
تبلیغات

دیزنی اعلام کرد ماسک‌های غیرپزشکی با طرح‌هایی الهام‌گرفته از شخصیت‌های کارتونی شرکت پیکسار و دنیای مارول و مجموعه‌ی جنگ ستارگان تولید و روانه‌ی بازار کرده است. طبق اعلام این شرکت، فروش این ماسک‌ها از ابتدای سپتامبر در آمریکا آغاز می‌شود.

براساس اعلام دیزنی، یک‌میلیون دلار از محل درآمد حاصل از فروش این ماسک‌ها و نیز یک‌میلیون قطعه از آن‌ها به خیریه‌ی MedShare تعلق خواهد گرفت.

ماسک دیزنی

شخصیت‌هایی از انیمیشن فروزن، داستان اسباب‌بازی، مجموعه‌ی فیلم‌های اونجرز و جنگ ستارگان روی این ماسک‌ها قرار می‌گیرند. دیزنی بعد از آن تصمیم گرفت این ماسک‌ها را تولید کند که مرکز جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار آمریکا پیشنهاد داد همه‌ی افراد حاضر در محل‌های عمومی برای جلوگیری از شیوع کرونا ماسک بزنند.

دیزنی اعلام کرد این ماسک‌ها مناسب استفاده‌ی پرستاران و سایر کادر درمانی فعال در نزدیکی افراد مبتلا به ویروس نیست. ادوارد پارک، قائم‌مقام ارشد بخش فروش دیزنی، درباره‌ی این محصول گفت:

به این نتیجه رسیدیم خانواده‌ها دوره‌ی دشواری سپری می‌کنند و زدن ماسک می‌تواند موجب وحشت برخی افراد شود. در دیزنی امیدواریم ماسک‌های پارچه‌ای که تصاویری از شخصیت‌های دوست‌داشتنی جهان روی آن‌ها نقش بسته، به خانواده‌ها کمک کند با این وضعیت کنار بیایند.

این ماسک‌ها در بسته‌بندی‌های چهارتایی با قیمت ۱۹/۹۹ دلار عرضه می‌شوند و افراد علاقه‌مند می‌توانند این ماسک‌ها را در سایت دیزنی پیش‌خرید کنند. این ماسک‌ها در اندازه‌های مختلف ازجمله اندازه‌ی مناسب کودکان عرضه خواهد شد. دیزنی اعلام کرده است انتظار می‌رود این ماسک‌ها ۱۵ جولای وارد بازار شوند.

چارلز ردینگ، مدیرعامل خیریه‌ی MesShare، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

اعانه‌ای که در این پروژه به مؤسسه‌ی ما اهدا می‌شود، تأثیر چشمگیری بر سرویس‌هایی خواهد گذاشت که به افراد زیرپوشش خود می‌دهیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات