مدیرعامل وان‌پلاس: هنوز تقاضا برای گوشی‌های ارزان قیمت وجود دارد

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پیت لائو، مدیرعامل و موسس شرکت وان‌پلاس در مصاحبه‌ای از اهمیت عرضه گوشی‌های هوشمند اقتصادی به بازار گفت.
تبلیغات

با معرفی پرچم‌داران سال ۲۰۲۰ آنچه بیش از هر موردی علاقه‌مندان به گجت‌های قابل حمل را شوکه کرد، برچسب قیمت گوشی‌های هوشمند بود؛ به‌نحوی‌که ارزان‌ترین مدل پرچم‌دار سری‌های جدید از قیمت ۱،۰۰۰ دلاری شروع می‌شد و مدل‌های پریمیوم نیز قیمتی تا فراتر از ۱،۵۰۰ دلار نیز داشتند.

با این حال، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس معتقد است که بازار به گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نیاز دارد. پیت لائو، مدیرعامل و موسس شرکت چینی وان‌پلاس در مصاحبه‌ای گفت یکی از دلایل موفقیت وان‌پلاس ارائه محصولاتی با برچسب قیمت مناسب و ارزان‌تر نسبت به محصولات مشابه است. گویا وان‌پلاس در شرایط کنونی حاضر به رها کردن عرضه محصولاتی اقتصادی با سخت‌افزاری توانمند نیست که البته چنین خبری برای طرفداران محصولات شرکت چینی بسیار خوشایند خواهد بود.

یکی از بازارهایی که شرکت چینی تمرکز بسیار ویژه‌ای به آن دارد، بازار هند است که البته حضور در چنین بازاری با وجود امکان به دست آوردن سود فراوان به عرضه محصولات متناسب با کاربران آن نیز بستگی دارد. اصولا محصولات گران‌قیمت در بازار هند طرفداران کمی دارند و نگاه کاربران هندی به سمت محصولاتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است.

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که شرکت چینی در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی به نام وان‌پلاس زد برای عرضه در بازار هند و سپس معرفی آن به کشورهای اروپایی، کانادا و ایالات متحده آمریکا است. پیت لائو در این مورد توضیح می‌دهد:

آنچه با توجه به محصولات کنونی وان‌پلاس در بازار مشاهده می‌کنیم، تقاضای بخش بزرگی از کاربران برای محصولی با قیمت به‌مراتب مناسب‌تر است که امکان دسترسی به استفاده از محصولات وان‌پلاس را داشته باشند. چنین درخواستی برایمان اهمیت فراوانی دارد و توجهمان را به خود جلب کرده است.

با توجه به حرف‌های پیت لائو احتمال عرضه محصولی با قیمت کمتر از محصولات فعلی این شرکت در بازار افزایش یافته است. باید در نظر داشت که وان‌پلاس در میان شرکت‌هایی قرار دارد که محصولاتی با سخت‌افزاری توانمند و قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند.

صحبت‌های پیت لائو نیز درواقع مهر تاییدی بر شایعات می‌زند که گفته می‌شد وان‌پلاس به دنبال عرضه محصولی با سخت‌افزار میان‌رده، اما برخوردار از برچسب قیمت محصولات پایین‌رده است. با این حال، عرضه چنین محصولی هنوز توسط مقامات شرکت وان‌پلاس تایید یا رد نشده است.

عرضه محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه و قیمتی مطلوب و مقرون‌به‌صرفه از سوی وان‌پلاس اقدامی قابل تقدیر است؛ زیرا بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های قابل حمل توانایی خرید گوشی هوشمندی با برچسب قیمت ۱،۰۰۰ دلاری یا بیشتر را ندارند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی وان‌پلاس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های وان‌پلاس در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات