فروش سری آنر ایکس از مرز ۸۰ میلیون دستگاه گذشت

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که روز گذشته از آنر ایکس ۱۰ مدل 5G رونمایی می‌شد، سران برند آنر اعلام کردند که ۸۰ میلیون دستگاه از سری آنر ایکس فروخته شده است.
تبلیغات

روزگذشته برند آنر از زیرمجموعه‌های هواوی از جدیدترین دستاورد خود به‌نام گوشی هوشمند آنر ایکس ۱۰ 5G رونمایی کرد که در میان محصولات اقتصادی با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد.

در خلال رونمایی از گوشی هوشمند جدید، مدیرعامل برند آنر، جورج ژائو، تأیید کرد که سری آنر ایکس فروشی بیش از ۸۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا داشته است. جالب است بدانید اولین محصول از سری گوشی آنر ایکس که آنر ۳ ایکس G750 نام داشت در سال ۲۰۱۳ ابتدا برای بازار چین و سپس برای بازار مناطق دیگر دنیا عرضه شد.

آنچه سری آنر ایکس را نسبت به سری گوشی‌های هوشمند دیگر متمایز می‌سازد برخورداری از عملکردی مطلوب درکنار برچسب قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است؛ به نحوی که اگر کاربری به‌دنبال محصولی با سخت‌افزار توانمند اما ارزان‌قیمت است، محصولات سری آنر ایکس می‌توانند در سبد خرید وی قرار گیرند.

با وجود اینکه سری آنر ایکس در مناطق مختلفی از دنیا عرضه شده‌اند؛ اما بیشترین محبوبیت محصولات سری آنر ایکس به بازار چین و کشورهای اروپایی برمی‌گردد. در حال حاضر محصولاتی از قبیل آنر ۸ ایکس و ۹ ایکس توانسته‌اند فروش بسیار مطلوبی را پشت سر بگذارد؛ به‌نحوی‌که گفته می‌شود آنر ۸ ایکس توانسته بیش از ۱۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

با این حال، انتظار می‌رود موفقیت مدل‌های پیشین سری آنر ایکس با آنر ایکس ۱۰ مدل ۵ جی ادامه یابد؛ محصولی مجهز به تراشه کایرین ۸۲۰ 5G شده است و در دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

آنر اعلام کرد که آنر ایکس ۱۰ مدل ۵ جی با قیمتی معادل ۲۷۰ دلار روانه بازار می‌شود و کمک خواهد کرد که فروش محصولات سری آنر ایکس از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه نیز عبور کند. با توجه به سازگاری آنر ایکس ۱۰ با فناوری ارتباطات ۵ جی و قیمت بسیار ارزانی که این محصول دارد، دور از ذهن نیست که انتظارات و چشم‌انداز برند هواوی از فروش آن برآورده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات