فیت بیت ساعت هوشمند 4G مناسب کودکان تولید می‌کند

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که گفته می‌شود فیت‌بیت به‌زودی توسط گوگل خریداری می‌شود در حال ساخت ساعت هوشمند 4G مناسب برای کودکان و نوجوانان است.
تبلیغات

ماه گذشته شرکت فیت‌بیت از محصول جدید خود به‌نام شارژ ۴ با برخورداری از GPS و امکان تراکنش مالی موبایل رونمایی کرد. دست‌بند سلامتی شارژ ۴ در حالتی به بازار عرضه می‌شود که هنوز مذاکرات بر سر خرید فیت‌بیت توسط گوگل پابرجا است و توسط رگولاتوری‌ها بررسی می‌شود. حال، گزارش نشان می‌دهد که فیت‌بیت ساعت هوشمند جدیدی برای کودکان می‌سازد که سازگار با ارتباطات سلولی 4G است.

زمان عرضه ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت گویا اواخر سال ۲۰۲۰ خواهد بود و با عرضه آن، تنوع بیشتری به محصولات فیت‌بیت داده خواهد شد؛ به‌نحوی‌که فیت‌بیت می‌تواند محصولات به‌روزتری در حوزه سلامت برای تمامی رده‌های سنی ارائه دهد. از ویژگی‌های ساعت هوشمند 4G که هنوز نام آن مشخص نشده است می‌توان به برخورداری از واچ‌فیس‌های متنوع و بندهایی در رنگ‌بندی‌های مختلف اشاره کرد.

در حال حاضر فیت‌بیت دو دست‌بند سلامتی از سری Ace را به بازار عرضه کرده است که مورد استقبال نیز قرار گرفته‌اند. با این حال، شرکت فیت‌بیت، استارت‌آپی هنگ کنگی به‌نام Doki را خریداری کرده است که در زمینه تولید محصولات متنوع و گجت‌های پوشیدنی برای کودکان فعالیت دارد. گویا ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت نیز توسط Doki ساخته می‌شود.

در کنار برخورداری از ارتباطات 4G LTE ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت از امکاناتی مانند گواهی IP68، ابزارهای برنامه‌ریزی، دستیار هوشمند و همچنین ابزارهای سنجش تحرک است.

پس از خرید Doki توسط فیت‌بیت به مبلغی نامشخص، سران هردو شرکت از ارائه توضیحات در مورد معامله صورت گرفته خودداری کردند. با این حال، گفته می‌شود که Doki تا یک ژوئیه، ارائه سرویس به تمامی محصولات خود را قطع می‌کند. با آنکه گفته می‌شود فیت‌بیت توسط گوگل خریداری خواهد شد هیچ‌یک از پروژه‌های خود را لغو نکرده است و گویا سران گوگل نیز از این موضوع مطلع هستند.

شاید بزرگ‌ترین رقیب برای ساعت هوشمند 4G فیت‌بیت، اپل واچ‌ها باشند؛ زیرا اپل در حال افزودن قابلیت‌های مختلف برای کودکان در سیستم‌عامل WatchOS 7 است. از ویژگی‌های مدنظر نیز امکان برقراری ارتباط اپل واچ کودک با آیفون والدین، امکان محدودسازی اپل واچ در ساعات حضور وی در مدرسه و زنگ‌های متنوع مناسب کودکان برای فعالیت‌های مختلف اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات