ال جی وینگ از دو نمایشگر با قابلیت چرخش نمایشگر اول بهره می‌برد

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود ال‌جی وینگ مجهز به دو نمایشگر، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه‌ای از سری ۷ اسنپدراگون کوالکام باشد.
تبلیغات

گزارشی از گوشی هوشمند ال‌جی وینگ در فضای مجازی منتشر شده که حاوی تصویری رندرشده از محصول جدید شرکت کره‌ای است. تصویر رندرشده به ما نشان می‌دهد که گوشی ال‌جی وینگ از چه طراحی و ویژگی‌هایی ظاهری بهره می‌برد.

در صورت صحت اطلاعات منتشرشده، ال ‌جی وینگ از دو نمایشگر برخوردار است که به‌یکدیگر چسبیده‌اند و نمایشگر اول امکان چرخش دارد. درواقع درست زیر نمایشگر اصلی، شاهد نمایشگری ۴ اینچی هستیم که با چرخش نمایشگر اول دردسترس قرار می‌گیرد و از آن می‌توان به‌جای صفحه‌کلید برای وارد کردن متن استفاده کرد.

گفته می‌شود که وینگ درواقع نامی است که در شرکت ال‌جی برای گوشی هوشمند جدید انتخاب شده و احتمالا در زمان عرضه با نامی متفاوت معرفی خواهد شد. بااین‌حال، طراحی که ال‌جی وینگ در ذهن تداعی می‌کند شبیه به حرف T انگلیسی است. در چنین حالتی، نمایشگر اول به‌صورت افقی قرار می‌گیرد و نمایشگر ثانویه نیز فعال شده و قابلیت‌هایی مرتبط با اپلیکیشن در حال اجرا را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

بااین‌حال، تصویر منتشرشده به‌معنی تأیید ساخت چنین محصولی نیست و امکان دارد محصول نهایی ال‌جی از طراحی متفاوتی بهره ببرد. انتظار می‌رود که ال‌جی وینگ از تراشه سری ۷ اسنپدراگون برخوردار باشد. چندی پیش نیز تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی شد که نسبت به تراشه اسنپدراگون 765G از عملکردی به مراتب بهره می‌برد. با این حساب دور از ذهن نیست که ال‌جی نیز محصول جدید خود را به تراشه‌ای توانمند مانند اسنپدراگون 768G مجهز کند.

در پنل پشتی ال‌جی وینگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده که البته مشخص نیست حسگر آن توسط کدام شرکت ساخته شده است؛ اما انتظار می‌رود از حسگرهای سونی در ماژول دوربین اصلی ال‌جی وینگ استفاده شود.

در مورد نمایشگرها گفته شده است که نمایشگر اصلی از ابعادی برابر با ۶/۸ اینچ بهره می‌برد و نمایشگر دوم که ۴ اینچ است نسبت ابعاد ۱ به ۱ را ارائه می‌دهد و وظیفه نمایشگر دوم ارائه جزئیات بیشتر یا سرویس‌دهی به کاربر است؛ برای مثال در هنگام ویرایش تصاویر یا ویدیوها کاربر می‌تواند فایل مدنظر را در نمایشگر دوم ویرایش کرده و نتیجه را در نمایشگر اول مشاهده کند یا به تماشای ویدیوهای استریم مانند سرویس یوتیوب پرداخته و از نمایشگر دوم، نظرهای ارسالی کاربران دیگر را بخواند.

انتظار می‌رود ال‌جی وینگ همراه‌با محصولات دیگر شرکت کره‌ای برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آماده شده و پس از معرفی به بازار عرضه شود. طراحی جاه‌طلبانه ال‌جی وینگ برای علاقه‌مندان به محصولات شرکت کره‌ای تازگی ندارد و در نسل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت شاهد مدل‌هایی با طراحی‌های خلاقانه بوده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات