گواهی باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌ نام شرکت ریلمی ثبت شد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی ریلمی که سابقه‌ی تولید باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کارنامه دارد، اخیرا گواهینامه‌ی تولید باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به ‌نام خود ثبت کرده است.
تبلیغات

ریل‌می درگذشته نیز با تولید باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای گوشی Realme 6i با قدرت تمام در صدر تولیدکنندگان بزرگ‌ترین باتری برای گوشی‌های هوشمند قرار گرفت. اکنون اطلاعاتی منتشرشده که نشان می‌دهد این شرکت پا را فراتر گذاشته و در حال اخذ گواهینامه‌ی TUV برای باتری‌ای با نام تجاری BLP793 و ظرفیت باورنکردنی ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. البته براساس اطلاعات به‌دست‌آمده ظرفیت واقعی این باتری ۵،۸۵۰ میلی‌آمپرساعت است.

اکنون کارشناسان درباره‌ی استفاده‌ی این باتری روی گوشی‌های مختلف پیش‌بینی‌های متفاوتی ارائه می‌کنند. این پیش‌بینی‌ها غالبا حدس‌وگمان است و پشتوانه‌ی اطلاعاتی محکمی پشت آن وجود ندارد. برخی از احتمالات مطرح‌‌شده عبارت‌اند از سری گوشی‌های Narzo 10 که می‌توان قاطعانه آن‌ها را از فهرست احتمالی کنار گذاشت؛ زیرا اگر قرار باشد گوشی Narzo 10 جایگزین Realmi 6i شود و مدل Narzo 10A نیز جانشین گوشی Realme C3 با دوربین سه‌گانه باشد، باتری این گوشی‌ها ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

realme 6000mha battery / باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ریل‌می

همچنین باتوجه‌به اینکه گوشی اوپو Realme X3 در ماه‌های آینده با دوربینی فوق‌العاده‌ با ۶۰ برابر بزرگ‌نمایی معرفی خواهد شد، برخی افراد معتقدند این گوشی به این باتری بزرگ مجهز می‌شود. بااین‌حال طبق اطلاعات قبلی، گوشی X3 SuperZoom تنها باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی را همراه‌با دوربین پریسکوپی با زوم ۶ برابری در خود جای خواهد داد. عده‌ای دیگر معتقدند این باتری روی گوشی X3 Pro استفاده خواهد شد که پرچم‌داری با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ است. همچنین، نسخه‌ی معمولی گوشی Realme X3 و Realme U2 نیز در بین گزینه‌ها به‌چشم می‌خورد.

درهرصورت این‌ها پیش‌بینی‌های افراد مختلف است و پشتوانه‌ی اطلاعاتی دقیقی ندارند و ممکن است ریل‌می این باتری را در مدل‌های دیگری به‌کار ببرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات