موتو جی 8 پاور لایت معرفی شد؛ باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه هلیو پی ۳۵

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا از جدیدترین گوشی هوشمند خود به‌نام موتو جی 8 پاور لایت رونمایی کرد که مهم‌ترین ویژگی آن برخورداری از باتری با ظرفیت بالا است.
تبلیغات

چندی پیش شاهد رونمایی موتورولا از گوشی هوشمند موتو جی ۸ پاور در ماه فوریه بودیم. حال نسخه اقتصادی این گوشی هوشمند به‌نام موتو جی ۸ پاور لایت معرفی شده است که برخی از ویژگی‌های گوشی موتورولا جی ۸ پاور را یدک می‌کشد.

تلفن هوشمند جدید موتورولا به نمایشگری ۶/۵ اینچی با پنل IPS نوع مکس ویژن مجهز شده است و از رزولوشن HD+ به‌همراه نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر می‌توان بریدگی را مشاهده کرد که برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی موتو جی ۸ پاور لایت، حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است و درست بالای آن می‌توان ماژول سه‌گانه دوربین با ترکیب دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت سنجش عمق را مشاهده کرد.

موتو جی 8 پاور لایت / Moto G8 Power Lite

در دل موتو جی ۸ پاور لایت، تراشه هلیو پی ۳۵ ساخت شرکت مدیاتک قرار گرفته است و ۴ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. متاسفانه محصول جدید موتورولا از سیستم‌عامل اندروید ۹ استفاده می‌کند. این موضوع در حالی است که فاصله چندانی با معرفی اندروید ۱۱ نداریم؛ اما هنوز محصولاتی مبتنی بر اندروید ۹ به بازار عرضه می‌شوند.

برای ذخیره اطلاعات کاربر در گوشی هوشمند موتو جی ۸ پاور لایت از حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است؛ البته اگر این میزان برای کاربر کافی نباشد به‌لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان میزان حافظه ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

موتو جی 8 پاور لایت / Moto G8 Power Lite

موتو جی ۸ پاور لایت از طراحی استفاده می‌کند که مانع نفوذ قطرات آب به درون گوشی هوشمند می‌شود. محصول جدید موتورولا در دو رنگ آبی و فیروزه‌ای به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات موتو جی ۸ پاور لایت می‌توان به باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد؛ اما به‌جای درگاه USB-C از درگاه میکرو USB با قابلیت شارژ ۱۰ واتی استفاده شده است.

موتو جی 8 پاور لایت / Moto G8 Power Lite

انتظار می‌رود که در ابتدا قیمت گوشی جدید موتورولا معادل ۱۸۵ دلار در بازار آلمان و مکزیک باشد و سپس در دیگر نقاط دنیا از جمله کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و بازار آسیا و استرالیا عرضه شود. هنوز زمان دقیق قرار گرفتن موتو جی ۸ پاور لایت در ویترین فروشگاه‌ها مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات