پلتفرم انکر امکان تبدیل ویدئو به پادکست را فراهم کرد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پلتفرم تولید و انتشار پادکست انکر امکان تبدیل مستقیم فایل‌های تصویری به پادکست را برای کاربران فراهم کرد.
تبلیغات

انکر یکی از پلتفرم‌های محبوب و بزرگ تولید و انتشار پادکست در جهان است. این پلتفرم به‌تازگی ابزار جدیدی معرفی کرده که کاربران به‌کمک آن می‌توانند فایل‌های تصویری خود را به پادکست تبدیل کنند. این ابزار جدید به کاربر این امکان را می‌دهد که فایل ویدئو دلخواهش را بارگذاری و به‌راحتی آن را به فایل صوتی تبدیل کند. انکر اعلام کرد این ابزار از فایل‌های تصویری با فرمت mp4 و mov پشتیبانی می‌کند.

انکر البته امکان ضبط ویدئو را برای کاربران خود فراهم نمی‌کند. کاربر باید ویدئو خود را ازطریق پلتفرم مدنظرش ضبط و سپس روی انکر بارگذاری کند. درادامه، با یک کلیک می‌تواند فایل صوتی استخراج‌شده را دراختیار داشته باشند. انکر ابزارهای موردنیاز برای ویرایش این فایل صوتی را به کاربر ارائه می‌دهد.

انکر پستی برای اعلام خبر اضافه‌شدن این ابزار به پلتفرم خود منتشر کرد و در آن، دستورالعمل استفاده از پلتفرم‌های گفت‌وگوی زنده‌ی تصویری Google Meet و Zoom و Instagram Live و Skype و FaceTime و Twitch را نیز دراختیار کاربران قرار داد. این شرکت همچنین اعلام کرد کاربران نمی‌توانند ویدئوهای بارگذاری‌شده روی یوتیوب را مستقیما روی این پلتفرم بارگذاری کنند. کاربرانی که می‌خواهند از ویدئوهای یوتیوب برای تولید پادکست خود استفاده کنند، باید فایل این ویدئوها را دراختیار داشته باشند. 

ابزار جدید انکر قدم جدید این پلتفرم برای تشویق کاربران به ساخت پادکست جدید است. این پلتفرم که مالکش اسپاتیفای است، مارس امسال اعلام کرد کاربران حتی بدون ساخت حساب کاربری هم می‌توانند در نسخه‌ی وب این پلتفرم پادکست خود را ضبط کنند.

ابزار جدید انکر به پادکست‌های مصاحبه‌محور که در روزهای همه‌گیری کرونا مجبورند ازطریق ویدئو مصاحبه کنند، این امکان را می‌دهد که با کمترین دردسر، مکالمه‌ی خود با مهمان پادکست را به فایل صوتی تبدیل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات