گلکسی اس 20 اولترا در جایگاه ششم بنچمارک DxOMark ایستاد

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا توانسته در زمینه عکاسی امتیاز ۱۳۲ و در زمینه فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۲ را از بنچمارک DxOMark دریافت کند.
تبلیغات

درنهایت بنچمارک DxOMark امتیاز اختصاص‌یافته برای دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ اولترا را نیز منتشر کرده است که شامل بررسی کامل دوربین در هنگام عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌شود. در مقابل با پرچم‌داران شرکت‌های دیگر، امتیاز دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا کمی دیرتر منتشر شده است و این تأخیر نیز به نفع شرکت کره‌ای بوده است؛ زیرا سامسونگ توانسته با عرضه آپدیت‌های مختلف به بهبود عملکرد دوربین اصلی پرچم‌دار جدید خود کمک کند.

بنچمارک DxOMark گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا که درواقع جدیدترین و توانمندترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ محسوب می‌شود، توانسته امتیاز مجموع ۱۲۲ را از بنچمارک DxOMark دریافت کند و در جایگاه ششم قرار گیرد. بنچمارک DxOMark در بخش عکاسی امتیاز ۱۳۲ و در بخش فیلم‌برداری نیز امتیاز ۱۰۲ را برای گلکسی اس ۲۰ اولترا در نظر گرفته است.

چنین امتیازی، گلکسی اس ۲۰ اولترا را همرده با گوشی هوشمند آنر وی ۳۰ پرو قرار می‌دهد. کارشناسان DxO از بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ تمجید کرده‌اند که می‌توان به زنده بودن رنگ‌های ثبت شده، گستره گسترده دینامیک یا Wide Dynamic Range و کنترل فوق‌العاده نویز در تصویر اشاره کرد.

بنچمارک DxOMark گلکسی اس 20 اولترا

آنچه نقطه ضعف گلکسی اس ۲۰ اولترا نسبت به رقبا محسوب می‌شود ضعف در عملکرد فوکوس خودکار در شرایطی با نور کم محیط قلمداد شده است. گستره دینامیک نیز با وجود گستردگی، به کیفیتی نمی‌رسد که گوشی هواوی پی ۴۰ پرو ارائه می‌دهد.

در حال حاضر هواوی پی ۴۰ پرو با امتیاز ۱۲۸ جایگاه نخست را در بنچمارک DxOMark به دست آورده است. در جایگاه بعدی با ۱۲۵ امتیاز، گوشی آنر ۳۰ پرو پلاس مشاهده می‌شود و دو گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۲ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو با امتیاز ۱۲۴ به‌صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. هواوی میت ۳۰ پرو 5G نیز با امتیاز ۱۲۳ در جایگاه پنجم قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات