واتساپ محدودیت تعداد افراد در تماس‌های گروهی را به بیش از ۴ نفر افزایش می‌دهد

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
احتمالا واتساپ در جدیدترین به‌روزرسانی خود، محدودیت تعداد کاربران در تماس‌های گروهی صوتی و تصویری را برطرف خواهد کرد.
تبلیغات

در دوران قرنطینه‌ی در پی شیوع ویروس کرونا، استفاده از خدمات ارتباطی آنلاین افزایش یافته و مردم برای ارتباط با یکدیگر از تماس‌های گروهی صوتی یا تصویری در شبکه‌های مختلف استفاده می‌کنند. براساس گزارش‌های منتشر‌شده، ظاهرا واتساپ قصد دارد محدودیت‌های تماس‌های گروهی خود را در دستگاه‌های اندروید و iOS برطرف کند و به بیش از چهار کاربر امکان تماس گروهی صوتی و تصویری را بدهد.

در‌حال‌حاضر، کاربران واتساپ می‌توانند تماس‌های گروهی خود را حداکثر با چهار کاربر به‌صورت هم‌زمان انجام دهند؛ اما به‌روزرسانی آینده‌ی Whatsapp تعداد شرکت‌کنندگان در هر تماس گروهی را حداقل به ۶ کاربر افزایش خواهد داد. البته هنوز دقیقا مشخص نیست تعداد کاربران در هر تماس گروهی در واتساپ تا حداکثر چند نفر افزایش یابد؛ اما می‌دانیم این قابلیت هم برای تماس‌های صوتی و هم تماس‌های تصویری ارائه خواهد شد.

این به‌روزرسانی خبر خوشحال‌کننده‌ای برای دومیلیارد نفر کاربر این شبکه‌ی اجتماعی است که ماهانه از قابلیت‌های این پیام‌رسان استفاده می‌کنند و این به‌روزرسانی برای اوضاع‌و‌احوال این روزهای قرنطینه بسیار کاربردی خواهد بود.

هنوز این به‌روزرسانی‌ها در نسخه‌ی بتای واتساپ ارائه نشده؛ اما براساس برخی کدهای کشف‌شده‌ی WABetaInfo، مشخص است این تغییرات به‌زودی در آخرین نسخه برای کاربران اندروید و iOS ارائه خواهد شد؛ ولی زمان دقیق این به‌روزرسانی هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات