گوشی پرچمدار آینده موتورولا با نمایشگر آبشاری و دوربین سه‌گانه دیده شد

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا اج پلاس، پرچم‌دار بعدی موتورولا، در رندرهایی مبتنی‌بر CAD دیده شد. همراه زومیت باشید تا ویژگی‌های احتمالی این محصول جدید موتورولا را بررسی کنیم.
تبلیغات

پس از تولید و عرضه‌ی موتو Z3، موتورولا گوشی پرچم‌دار تازه‌ای معرفی نکرده بود. حال شایعات می‌گویند این شرکت خود را برای عرضه‌ی دستگاهی قدرتمند آماده کرده است. بنابر اطلاعات منتشرشده‌ی Onleaks و Pricebaba، موتورولا اج‌ پلاس از صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی با ویژگی‌ها و مشخصات محصولات پرچم‌دار برخوردار است. نکته‌ی مهم درباره‌ی این گوشی موتورولا صفحه‌نمایش خمیده و بدون حاشیه‌ی آن است که صفحه‌نمایش هواوی میت ۳۰ را برای ما تداعی می‌کند؛ البته با این تفاوت که سرعت پاسخ‌دهی این صفحه‌نمایش 90Hz است.

Motorola Edge+/موتورولا اج پلاس

اگر فرض را بر این بگیریم که این تصاویر نهایی باشند، دوربین سلفی موتورولا اج‌پلاس درون حفره‌ی بسیار کوچکی روی صفحه‌نمایش جای می‌گیرد. از چنین دوربینی انتظار عکس‌های باکیفیتی نمی‌رود؛ اما مشخص است درمقایسه‌با بریدگی دوربین در سایر دستگاه‌ها تحمل‌‌کردنی‌تر به‌نظر می‌رسد.

چندی پیش، وب‌سایت XDA اطلاعاتی از موتورولا اج پلاس منتشر کرد که زومیت نیز آن را پوشش داد و حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخی از مشخصات شایعه‌شده‌ی آن بود. در پنل پشتی دستگاه سه‌ دوربین و فلاش LED دوگانه و حسگر دیگری دیده می‌شود. یکی از دوربین‌ها اندازه‌ی نسبتا بزرگ‌تری دارد؛ هرچند انتظار کیفیتی در حد Galaxy S20 Ultra یا دوربین دیگر غول‌ها را نداریم. بااین‌حال، انتظار می‌رود حداقل کیفیت ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ را به کاربر ارائه کند.

Motorola Edge+/موتورولا اج پلاس

در تصاویر منتشرشده، حلقه‌ی LED در اطراف لوگو Moto دیده می‌شود که احتمالا به‌عنوان چراغ اعلان عمل خواهد کرد. موتورولا اج‌ پلاس جک ۳/۵ میلی‌متری در قسمت بالایی دارد؛ در‌حالی‌که محل قرارگیری درگاه سیم‌کارت و درگاه USB-C و بلندگو در پایین و دکمه‌‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند. موتورولا اج پلاس از 5G پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۰ ارائه می‌شود. ناگفته نماند درحال‌حاضر از قیمت گوشی و تاریخ رونمایی پرچم‌دار جدید موتورولا اطلاعاتی دردسترس نیست.

Motorola Edge+/موتورولا اج پلاس

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی هوشمند اج پلاس موتورولا چیست؟ آیا به گوشی‌های موتورولا علاقه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات