HMD گوشی‌های جدید نوکیا را ۲۹ اسفند معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌ام‌دی گلوبال با برگزاری رویداد رسانه‌ای در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) گوشی‌های جدید با برند نوکیا را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

پس از لغو رویداد MWC 2020، کاربران و علاقه‌مندان دنیای موبایل منتظر اخباری از شرکت HMD Global بودند تا زمان رونمایی محصولات جدید با برند نوکیا را اعلام کند. این شرکت فنلاندی قرار بود تا در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا چند محصول جدید با برند نوکیا معرفی کند که پس از لغو شدن رویداد، معرفی آن‌ها به زمان دیگری موکول شد. اچ‌ام‌دی اکنون اعلام کرد که گوشی‌های جدید را در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) در رویدادی در لندن معرفی خواهد کرد.

اچ‌ام‌دی علاوه بر ارسال دعوت‌نامه برای رویداد ۲۹ اسفند، در توییتر هم اخبار معرفی محصولات جدید را با جلوه‌ای خاص منتشر کرد و مدیر ارشد محصول اچ‌ام‌دی، جوهو سارویکاس در توییتی با تم دیالوگ‌های فیلم جیمز باند، از رونمایی محصولات ویژه‌ی جدید خبر داد. به‌علاوه، یک کلیپ ویدئویی هم در کنار توییت منتشر شد که حالتی شبیه به شروع فیلم‌های جیمز باند دارد. در متن سارویکاس هم از عبارت No Time To Wait استفاده شد که شبیه به‌نام جدیدترین فیلم سری جیمز باند، No Time to Die است. به‌هرحال هنوز مشخص نیست که آیا محتوای منتشرشده تنها یک بهره‌برداری از اخبار پیرامون فیلم جدید جیمز باند بوده یا همکاری جدیدی بین‌ اچ‌ام‌دی با سازنده‌های فیلم صورت گرفته باشد.

صرف‌نظر از برنامه‌های بازاریابی اچ‌ام‌دی برای گوشی‌های نوکیا، شایعه‌ها پیرامون مشخصات و قابلیت‌های آن‌ها جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. شایعه‌های پیشین ادعا می‌کردند که احتمالا Nokia 8.2 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز به مودم 5G معرفی خواهد شد و از دوربین سلفی پاپ‌آپ هم بهره می‌برد. به‌علاوه، احتمال معرفی یک میان‌رده‌ی ۶/۲ اینچی به‌‌نام Nokia 5.2 هم وجود دارد. اچ‌ام‌دی گلوبال احتمالا چند گوشی هوشمند ارزان‌قیمت هم معرفی خواهد کرد که شاید Nokia 1.3 و خانواده‌ی جدید Nokia Originals هم در بین آن‌ها باشند. گوشی‌های مذکور، احتمالا در مسیر بازسازی و بازطراحی گوشی‌های کلاسیک نوکیا هستند که Nokia 8110 4G یکی از آن‌ها را بود.

نوکیا 9 پیورویو / Nokia 9 Pureview

از مهم‌ترین و جذاب‌ترین شایعه‌ها پیرامون محصولات جدید نوکیا می‌توان به خبر رونمایی Nokia 9.2 PureView اشاره کرد که احتمالا جایگزین نسخه‌ی کنونی یعنی Nokia 9 PureView می‌شود که در MWC 2019 معرفی شد. برند PureView برای گوشی‌های نوکیا با قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای استفاده می‌شود. بسیاری کاربران منتظر هستند که نسخه‌ی جدید این زیربرند، نقاط ضعف نوکیا 9 پیورویو را برطرف کند. قبلا تصاویری از رندر احتمالی گوشی جدید منتشر شده بود، اما هیچ هماهنگی با اطلاعات فنی فاش‌شده نداشت.

مجموع اخبار و شایعات پیرامون گوشی‌های جدید، احتمال معرفی چهار یا پنج محصول را تقویت می‌کند. البته هنوز هیچ‌یک از اطلاعات مذکور تأیید نشده‌اند و راهی جز انتظار تا تاریخ ۲۹ اسفند نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات