به افراد متقاضی برای پرداخت هزینه‌های درمانی وام داده می‌شود

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی ایران به صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ توصیه کرد به افرادی که برای درمان نیاز دارند، در اسرع وقت وام پرداخت کنند.
تبلیغات

عبدالله فرجی، مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی ایران، باتوجه‌به شرایط پیش‌آمده در کشور بعد از شیوع ویروس کرونا، به صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ توصیه کرد به متقاضیان، به‌ویژه افرادی که برای درمان نیاز دارند، در اسرع وقت وام پرداخت کنند. همچنین، او از این صندوق‌ها درخواست کرد درصورت پرداخت‌نشدن اقساط وام‌های قبلی تا خرداد سال آینده، مهلت پرداخت را تمدید کنند. او گفت:

باتوجه‌به مشکلاتی که دراثر شیوع ویروس کرونا ایجادشده، عده‌ای از هم‌وطنان دچار مشکل اقتصادی و رکود در کسب‌و‌کار شده‌اند؛ بنابراین ضمن تشکر از اعضای محترم شورای پول و اعتبار در‌باره‌ی مصوبات آن شورا به‌منظور مساعدت به وام‌گیرندگان، به صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ی همکار توصیه می‌شود تاحدممکن به متقاضیان، به‌ویژه افرادی که برای درمان نیاز دارند، در اسرع وقت وام پرداخت کنند.

درادامه، وی درباره‌ی پرداخت اقساط صندوق‌های قرض‌الحسنه گفت:

اقساط تا خرداد ۱۳۹۹ وام‌های قبلی را درصورت پرداخت‌نشدن تمدید و بعد از آخرین قسط وام تاریخ آن را تعیین کنند. این سازمان همچون گذشته آمادگی دارد درصورت لزوم، صندوق‌های همکار را تقویت مالی کند.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان قطعی شناسایی‌شده به کووید ۱۹ در ایران به ۳،۵۱۳ نفر رسیده است. از این تعداد، ۷۳۹ نفر بهبود یافته و ۱۰۷ نفر از دنیا رفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات