گوشی‌های خانواده وان پلاس 8 روز ۲۶ فروردین معرفی می‌شوند

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس با انتشار توئیتی رسمی اعلام کرده است که قصد دارد جدیدترین نسل از گوشی‌های هوشمند خود یعنی خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ را روز ۲۶ فروردین‌ماه امسال رونمایی کند.
تبلیغات

براساس اعلام رسمی، گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ (OnePlus 8) قرار است ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ (۱۴ آوریل ۲۰۲۰) به‌صورت رسمی رونمایی شوند. وان‌پلاس می‌گوید خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ شامل «مجموعه‌ای کامل از دستگاه‌های مجهز به فناوری 5G» خواهد بود. همچنین یکی از دستگاه‌های این خانواده قرار است به نمایشگری با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز مجهز شود. بهترین نمایشگر به‌کاررفته در نسل فعلی گوشی‌های وان‌پلاس از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌گیرد؛ گوشی‌های دیگری نیز در بازار با این نرخ نوسازی موجود هستند، اما پرچمداران جدید نظیر گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌گیرند. 

انتظار می‌رود چینی‌ها در رویداد ۲۶ فروردین از دو دستگاه پرده‌برداری کنند؛ از این گوشی‌ها فعلا با نام وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو یاد می‌شود. در شماری از گزارش‌ها به‌نقل از منابعی آگاه گفته شده است که وان‌پلاس قصد دارد افزون‌بر دو گوشی یادشده، مدلی ارزان‌قیمت‌تر با نام وان‌پلاس Z نیز رونمایی کند. 

در کنار اطلاعات رسمی منتشرشده از سوی خود وان‌پلاس، شاهد شایعات و گزارش‌ها زیادی درمورد برنامه‌های این شرکت برای هفتمین نسل از گوشی‌هایش بوده‌ایم. گزارش‌ها مختلفی مدعی شده‌اند که گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ قرار است به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز شوند؛ این ادعاها به‌دنبال عضویت وان‌پلاس در کنسرسیوم Wireless Power در ماه ژانویه، مطرح شدند. همچنین برخی رسانه‌ها معتقد هستند وان‌پلاس ۸ پرو قرار است به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار مجهز شود. اگر این اتفاق رنگ حقیقت به‌خود بگیرد، وان‌پلاس ۸ پرو به‌نخستین دستگاه این شرکت چینی تبدیل می‌شود که به‌صورت رسمی از گواهی IP بهره‌مند است. 

در زمینه‌ی طراحی، گفته می‌شود گوشی‌های جدید وان‌پلاس برخلاف مدل‌های پرو سال گذشته دارای دوربین سلفی بالاجهنده (پاپ‌آپ)‌ نخواهند بود و به‌جای آن از حفره‌ای در بالای نمایشگر به‌منظور میزبانی از دوربین سلفی بهره خواهند گرفت. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند وان‌پلاس ۸ قرار است در رنگ‌های سبز، مشکی و نوعی رنگ فلوئورسنت خاص با نام Interstellar Glow (درخشش میان‌ستاره‌ای) روانه‌ی بازار شود. در پنل پشتی وان‌پلاس ۸ پرو شاهد مجموعه‌دوربین چهارگانه خواهیم بود و مدل استاندارد از مجموعه‌دوربین سه‌گانه بهره خواهد گرفت.

رویداد آنلاین وان‌پلاس برای رونمایی نسل جدید گوشی‌های هوشمندش از طریق کانال رسمی این شرکت در یوتیوب پخش می‌شود؛ به‌علاوه امکان مشاهده‌ی این رویداد از طریق وب‌سایت رسمی وان‌پلاس وجود دارد. رویداد موردبحث در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۶ فروردین به‌وقت تهران، برگزار خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات