سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کمیته دورکاری تشکیل می‌دهد

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران فراخوانی به‌منظور تشکیل کمیته‌ی دورکاری منتشر کرده است.
تبلیغات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرده است قصد دارد کمیته‌ی دورکاری راه‌اندازی کند و برای آن عضو فعال می‌پذیرد. ایده‌ی تشکیل این کمیته بعد از شیوع ویروس کرونا و اقدام بسیاری از شرکت‌ها برای فراهم‌کردن امکان دورکاری برای حفظ سلامتی کارمندانشان به‌وجود آمده است.

هدف از تشکیل کمیته‌ی دورکاری به‌اشتراک‌گذاشتن تجربیات همکاران، ایجاد همدلی و اتحاد رقبا است تا بستری برای به‌کارگیری روش دورکاری کارمندان میان شرکت‌های فناوری و اطلاعات ایجاد شود. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین اعلام کرده است برای کمیته‌ی دورکاری عضو فعال می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرکردن فرم آنلاین، آمادگی خود برای حضور در این کارگروه را اعلام کنند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه‌ی خود نوشت:

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، با‌توجه‌به وضعیت موجود براثر شیوع بیماری، کمیسیون نرم‌افزارهای پیشرفته‌ی سازمانی پیشنهاد تشکیل کمیته‌ی دورکاری را داده است. این کمیته قصد دارد با به‌اشتراک‌گذاشتن تجربیات همکاران و ایجاد همدلی و اتحاد رقبا، بستر به‌کارگیری روش دورکاری کارمندان را در میان شرکت‌های فناوری و اطلاعات توسعه دهد و تهدید ملی را به فرصتی ملی تبدیل کند. بر‌همین‌اساس، سازمان نظام صنفی برای کمیته‌ی دورکاری عضو فعال می‌پذیرد. علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی به‌منظور حضور در این کارگروه می‌توانند از فرم برخط استفاده کنند.

پیش‌تر، سازمان اداری و استخدامی کشور نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد ارائه‌ی خدمات الکترونیکی کارکنان دستگاه‌ها به‌شکل دورکاری بدون اشکال است. این سازمان همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست برای انجام مکاتبات و فعالیت‌های اداری، امکانات لازم برای دسترسی الکترونیکی تمامی کارکنان خود را از خارج از اداره فراهم کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات