مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ فاش شد

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ از مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده برخوردار است و از یک باتری به ظرفیت ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.
تبلیغات

اخیرا تصاویر رندرشده به‌همراه مشخصات سخت‌افزاری تبلت جدید سامسونگ به‌نام گلکسی تب اس ۶ لایت در فضای مجازی منتشر شده است که ما را با محصول معرفی‌نشده سامسونگ کمی آشناتر می‌کند.

چندی است که سامسونگ در حال کار روی تبلتی با سخت‌افزار میان‌رده است. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت مدتی پیش توانست گواهی بلوتوث SIG را کسب کند و حال، تصاویری رندرشده از آن به‌همراه جزئیات سخت‌افزاری در فضای مجازی قرار گرفته است.

سامسونگ در محصول معرفی‌نشده خود از نمایشگری ۱۰/۴ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۲،۰۰۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل استفاده کرده است که از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. در زیر قاب تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ قرار گرفته است که از آن در گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ نیز استفاده شده بود.

پردازنده اکسینوس ۹۶۱۱ را چهار گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند و برای ذخیره اطلاعات کاربران، حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. درصورتی‌که میزان حافظه ذخیره‌سازی برای کاربر کافی نباشد، امکان افزایش آن به‌لطف درگاه کارت حافظه وجود دارد. سامسونگ در نظر گرفته است که در برخی از بازارها، گلکسی تب اس ۶ لایت را همراه‌با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.

گلکسی تب اس ۶ لایت در دو مدل عرضه می‌شود که مدل اول به ارتباطات LTE و GPS مجهز شده است؛ اما مدل دیگر تنها از Wi-Fi استفاده می‌کند و دارای ارتباطات بلوتوث و چیپ NFC است.

در پنل پشتی تبلت جدید سامسونگ شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی هستیم. برای ثبت تصاویر سلفی نیز از دوربینی ۵ مگاپیکسلی در پنل جلوی محصول معرفی‌نشده سامسونگ استفاده شده است. متاسفانه دوربین‌های اصلی و سلفی فاقد فلش LED هستند و به همین علت، ثبت تصاویر در محیطی با نور کم به افت کیفیت ختم می‌شود.

گلکسی تب اس 6 لایت / Galaxy Tab S6 Lite

برای تأمین انرژی مورد نیاز گلکسی تب اس ۶ لایت از باتری با ظرفیت ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است که از طریق اتصال شارژر به درگاه USB-C می‌توان تبلت جدید سامسونگ را شارژ کرد. وزن این تبلت به ۴۶۷ گرم می‌رسد و علت آن نیز استفاده از قاب آلومینیومی برای افزایش دوام تبلت در برابر ضربه یا سقوط از ارتفاع کم است.

احتمال می‌رود که همراه‌با گلکسی تب اس ۶ لایت شاهد عرضه قلم استایلوس نیز باشیم. قیمت تبلت جدید سامسونگ که مبتنی بر اندروید ۱۰ خواهد بود در نسخه Wi-Fi بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ یورو تخمین زده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات