تصاویر کادیلاک اسکالید لیموزین مدل ۲۰۲۱ منتشر شد

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکتی به‌نام Lexani قصد دارد نسل جدید کادیلاک اسکالید ESV را با اتاق لیموزین و انبوهی از امکانات رفاهی و لوکس، تولید و روانه بازار کند.
تبلیغات

کادیلاک هنوز مدل جدید ۲۰۲۱ اسکالید را عرضه نکرده؛ اما شرکتی به‌نام لکسانی (Lexani) از حالا برنامه‌های خود برای اعمال تغییرات در این خودرو را اعلام کرده است. این تیونر آمریکایی که مقر اصلی آن در کالیفرنیا است قصد دارد نسخه‌ای فوق لوکس از این شاسی‌بلند کادیلاک را تولید کند.

Cadillac Escalade ESV by Lexani

این تیونر تصاویری از اسکالید لیموزین ۲۰۲۱ را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. کادیلاک اسکالید ESV مدل ۲۰۲۱ در حالت استاندارد نیز خودرویی بزرگ است. طول این خودرو ۵۷۶۶ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز ۳۴۰۷ میلی‌متر است. چنین ابعادی به خودی خود بزرگ هستند ولی لکسانی قصد دارد باز هم طول و فاصله محوری اسکالید را افزایش دهد. 

لکسانی نام محصول آینده خود را «دفترکار سیار» گذاشته و از حالا شروع به دریافت سفارش برای آن می‌کند. در بخش بیرونی این خودرو باید به بخش فلزی بزرگ اضافه شده بین درهای جلو و عقب اشاره کرد که فضای کابین را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. کابین خودرو نیز حالا به دو بخش کاملا مجزا تقسیم شده و قسمت راننده جدا از قسمت سرنشینان است. 

Cadillac Escalade ESV by Lexani

کادیلاک اسکالید لکسانی از دو ردیف صندلی تاشو با روکش چرمی در بخش عقب استفاده می‌کند. این دو ردیف صندلی در روبه‌روی هم قرار داشته و به انبوهی از امکانات رفاهی و سرگرمی دسترسی دارند. سیستم صوتی این خودرو دارای ۳۶ بلندگو بوده و دو تلویزیون ۳۸ اینچی OLED نیز در کابین نصب شده‌اند. از دیگر امکانات این خودروی لوکس باید به سقف ستاره‌دار و نورپردازی داخلی اشاره کرد. 

لکسانی جزئیات بیشتری از این خودرو را منتشر نکرده ولی پیش‌بینی می‌شود مانند دیگر محصولات این تیونر امکان سفارش خودرو به‌صورت ضدگلوله و زرهی نیز وجود داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات