جیلی کلید خودرو را با پهپاد به مشتری تحویل می‌دهد

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت جیلی چین برای رعایت فاصله اجتماعی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تصمیم گرفته کلید خودروها را با پهپاد به مشتریان تحویل دهد.
تبلیغات

مشتریان خودرو در چین کلید خودروهایشان را با استفاده از پهپاد و بدون تماس با افراد دیگر دریافت می‌کنند. جیلی یکی از پیشروترین شرکت‌های خودروسازی در چین است و نقش مهمی را در پیشرفت بازار داخلی این شرکت بازی می‌کند. پس از شیوع گسترده ویروس کرونا جیلی نه‌تنها تمهیداتی را برای محافظت از کارمندان خود به کار گرفت بلکه برای محافظت از مشتریان خود در برابر بیماری کووید ۱۹ نیز دست به ابتکار جالبی زد.

درحالی‌که برخی از اقدامات جیلی مانند ضد عفونی کردن خودروها و تهیه لباس مخصوص برای کارکنان کاملا استاندارد هستند؛ اما روش این شرکت برای تحویل خودروها به مشتریان متفاوت و جدید است. جیلی برای این کار به پهپادها متوسل شده است. 

در سیستم تحویل خودروی جدید جیلی امکان تحویل خودرو به مشتریان در منزل یا محل کار وجود دارد. در این سیستم یک پهپاد کلید خودرو را در محل مورد نظر به مشتری تحویل می‌دهد. این پهپاد تا منزل مشتری و حتی بالکن خانه رفته و کلید را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. 

این پهپادها کلید خودرو را در یک کیف کوچک به مشتری می‌رسانند و به این ترتیب هیچ تماس بین‌انسانی پیش نمی‌‌آید. جیلی اعلام کرده که تنها در ماه فوریه موفق به فروش ۱۰ هزار دستگاه خودرو به‌صورت آنلاین شده است. این خودروهای فروخته شده به‌صورت آنلاین سپس به نمایندگی‌ها ارسال می‌شوند تا اقدامات لازم برای تحویل آن‌ها به مشتریان در منزل پیگیری شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات