گوگل امکانات ویژه هنگ اوت میت را به‌طور موقت رایگان می‌کند

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اعلام کرد که قابلیت میت در سرویس جی‌سوئیت تا ۱۱ تیر کاملا رایگان است و کاربران نیازی به خرید اشتراک ویژه نخواهند داشت.
تبلیغات

با گسترش بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از کارکنان خود خواسته‌اند که در خانه بمانند و به‌صورت دورکاری به فعالیتشان ادامه دهند. درنتیجه بسیاری از کارکنان شرکت‌ها برای برقراری ارتباط با همکارانشان یا مشتریان به استفاده از سرویس‌های برگزاری کنفرانس ویدیویی مانند گوگل هنگ اوت، زوم یا اپلیکیشن‌های مشابه روی آورده‌اند.

در این بین، گوگل برای کمک به کسب‌وکارها برخی از ویژگی‌های مخصوص نسخه ویژه هنگ اوت میت را به‌صورت رایگان عرضه کرده است. سرویس هنگ اوت میت (Hangouts Meet) در جی‌سوئیت تا ۱۱ تیر کاملا رایگان است و درصورتی‌که اشتراک ویژه جی‌سوئیت را خریداری نکرده‌اید نیز امکان برقراری کنفرانس با حضور تعداد بسیاری از مشارکت‌کنندگان را خواهید داشت.

هنگ اوت میت درواقع کنفرانس ویدیویی پیشرفته با امکانات مختلف است که برای مشترکان سرویس جی‌سوئیت اینترپرایز ارائه می‌شود. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان اجرای کنفرانس ویدیویی تا حداکثر ۲۵۰ نفر مشارکت‌کننده اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند از این قابلیت به‌صورت کاملا رایگان برای مصارف آموزشی یا کسب‌وکار استفاده کنند.

در شرایط فعلی گفته می‌شود که شیوع بیماری کرونا هنوز مهار نشده است و در برخی از کشورها نیز وضعیت در حالت بحرانی قرار دارد. بسیاری از مقامات دولتی کشورهای مختلف از شهروندانشان خواسته‌اند که در خانه بمانند و حتی شرکت‌ها و کارخانه‌ها را نیز موقتا تعطیل کرده‌اند تا احتمال ابتلای کارکنان به بیماری کرونا به حداقل برسد.

سرویس گوگل هنگ اوت میت / Google Hangouts Meet

ارائه رایگان قابلیت‌های ویژه سرویس هنگ اوت میت گوگل می‌تواند در این شرایط به مبارزه با بیماری کرونا کمک کند و با ایجاد اکوسیستم اداری مجازی، تحولی در دورکاری به‌وجود آورد. از ویژگی‌های گوگل هنگ اوت میت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان برگزاری کنفرانس ویدیویی با حضور حداکثر ۲۵۰ مشارکت‌کننده
  • امکان لایو استریم با دامنه مشخص برای نهایت تا ۱۰۰ هزار بیننده
  • امکان ضبط و ذخیره ویدئو کنفرانس در فضای ابری گوگل درایو

در حال حاضر امکان استفاده از ویژگی هنگ اوت میت به‌صورت رایگان  فراهم شده است و گوگل با ارسال ایمیلی به کاربران، نحوه راه‌اندازی و استفاده از این سرویس را آموزش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات