برگزارکننده نمایشگاه MWC 2020 از استرداد هزینه‌ی دریافتی از شرکت‌ها خبر داد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
GSMA قصد دارد بخشی از هزینه پرداختی شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه MWC 2020 را بازپرداخت کند یا در رویدادهای آینده به آن‌ها تخفیف دهد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که فهرست رویدادهای کنسل‌شده در پی شیوع بیماری کرونا هر روز شامل اسامی بیشتری می‌شود. چندی پیش GSMA برگزارکننده یکی از مهم‌ترین رویدادها پیرامون گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها اعلام کرد که رویداد MWC امسال برگزار نخواهد شد.

رویداد MWC 2020 از اولین قربانیان گسترش بیماره همه‌گیر کرونا بود. متاسفانه برگزارکنندگان این رویداد تصمیم به لغو آن گرفتند و پخش نسخه استریم ویدئو یا موکول شدن آن به زمان دیگری در طول سال در دستور کار GSMA قرار نگرفت.

با لغو بزرگ‌ترین رویداد پیرامون گوشی‌های هوشمند در بارسلون اسپانیا، بسیاری از شرکت‌کنندگان به‌دنبال مشخص شدن تکلیف هزینه‌های پرداختی برای حضور در رویداد MWC 2020 بودند. مقامات GSMA در روز چهارشنبه اعلام کردند که هزینه پرداختی برای خرید بلیت به علاقه‌مندان بازپرداخت می‌شود.

با این حال، سؤال اصلی در مورد بازپرداخت به شرکت‌هایی است که برای معرفی محصولات یا خدماتشان در رویداد MWC 2020 غرفه‌ اجاره کرده بودند. گفته می‌شود شرکت‌هایی که برای حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات به علاقه‌مندان، هزینه‌ای بیش از ۵،۹۳۳ دلار یا ۵،۰۰۰ پوند پرداخت کرده باشند با گزینه‌های مختلفی مواجه خواهند شد.

چنین شرکت‌هایی می‌توانند ۵۰ درصد از هزینه پرداختی را دریافت کنند یا در طول سه سال از یک خط اعتباری برای دریافت ۱۵۰ درصد از هزینه‌های صرف شده برای نمایشگاه‌های آتی بهرمند شوند. این تخفیف به‌مدت سه سال اعتبار دارد و هربار بخش قابل توجهی از هزینه پرداختی شرکت‌ها برای حضور در رویداد MWC را شامل می‌شود.

نمایشگاه MWC 2020 / سازمان GSMA

طبیعتا برای شرکت‌های بزرگ، گزینه دوم بهتر است؛ زیرا بسیاری از آن‌ها هرساله در نمایشگاه MWC حضور دارند و از جدیدترین محصولاتشان در یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های سال رونمایی می‌کنند. شرکت‌هایی نیز که برای حضور در رویداد MWC 2020 هزینه‌ای کمتر از ۵،۰۰۰ پوند یا ۵،۹۳۳ دلار پرداخت کرده باشند، می‌توانند ۱۰۰ درصد پول پرداختی را دریافت کنند یا از اعتبار ۱۵۰ درصدی برای رویدادهای سال‌های آینده برخوردار شوند.

سازمان GSMA در نظر دارد که رویداد MWC ۲۰۲۱ با هزینه‌های مشابه با رویداد MWC 2019 برگزار شود. باید در نظر داشت که بیش از ۸۰ درصد از درآمد این سازمان از برگزاری نمایشگاه MWC تأمین می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات