تصاویر رندر آیفون 12 از نمایشگری بدون بریدگی خبر می‌دهد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندری منتسب به نسل بعدی آیفون منتشر شده که علاوه بر نمای کلی، طراحی پنل جلویی آیفون 12 را نشان می‌دهد که به نمایشگری بدون بریدگی مجهز شده است.
تبلیغات

تقریبا ۶ ماه یا شاید هم بیشتر به رونمایی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل، سری آیفون ۱۲ باقی مانده است. با این حال، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات مختلفی از پرچم‌داران نسل بعدی کوپرتینویی‌ها هستیم.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی‌های هوشمند نسل بعدی اپل شامل تصاویری رندرشده از آیفون ۱۲ پرو است که در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر رندر نشان از تغییر طراحی ظاهری گوشی آیفون ۱۲ نسبت به مدل‌های قبلی می‌دهد. پس از معرفی آیفون 10 در ۲۰۱۷ شاهد زبان طراحی جدیدی در محصولات اپل بودیم که نمایشگر اصلی از بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی استفاده می‌کرد.

با این حال، تصاویر رندرشده جدید از تغییر طراحی پنل جلویی آیفون ۱۲ پرو خبر می‌دهند. درواقع دوربین سلفی به‌همراه حسگرها و بلندگوی مخصوص مکالمه در حاشیه‌ی بالایی گوشی هوشمند جای گرفته‌اند و دیگر خبری از بریدگی در بالای نمایشگر نخواهد بود.

در تصویر منتشرشده می‌توان در حاشیه بالای نمایشگر دوربین مادون قرمز ، حسگر فیس آی‌دی، حسگر مجاورتی، حسگر تشخیص میزان نور محیط، بلندگو، میکروفون، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دات پروژکتور بود. میزان حاشیه در لبه‌های کناری نمایشگر نیز نسبت به مدل‌های کنونی آیفون کمی بیشتر به‌نظر می‌رسد.

تصویر رندرشده آیفون 12 اپل / iPhone 12 Apple

با این حال، آنچه مشاهده می‌شود تصاویر رندرشده‌ای است که کوپرتینویی‌ها هنوز آن را تأیید یا رد نکرده‌اند. در تصویر دیگری می‌توان اسلات سیم‌کارت را مشاهده کرد که در سمت راست آیفون ۱۲ پرو تعبیه شده است. علاوه بر آن، گفته می‌شود که لبه‌های آیفون‌های جدید به‌صورت صاف طراحی شده‌اند و دیگر خبری از لبه‌های منحنی نخواهد بود.

در آیفون ۱۲ پرو شاهد نمایشگری ۶/۷ اینچی هستیم. دوربین اصلی نیز مجهز به سیستم لرزشگیر حسگر شیفت شده است. علاوه بر آن، حسگر (ToF) برای تشخیص عمق تصویر نیز به قابلیت‌های متعدد دوربین اصلی سری گوشی آیفون ۱۲ اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند تصاویری باکیفیت‌تر ثبت کنند.

تصویر رندرشده آیفون 12 اپل / iPhone 12 Apple

اگر شایعات صحت داشته باشد، نمایشگری با نرخ ۱۲۰ هرتزی، ۶ گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی از ارتباطات 5G به‌لطف آنتن‌های mmWave را در سری جدید آیفون ۱۲ مشاهده خواهیم کرد.

متاسفانه اپل هنوز اطلاعاتی از پرچم‌دار نسل بعدی خود منتشر نکرده است و نسبت به شایعات موجود در فضای مجازی نیز سکوت می‌کند. با این حساب، نمی‌توان اطلاعات منتشر شده را تأیید یا تکذیب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات