تلویزیون ردمی اسمارت تی وی مکس شیائومی معرفی شد؛ غولی ۹۸ اینچی، اما مقرون‌به‌صرفه

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس با وجود برخورداری از اکثر امکانات تلویزیون‌های هوشمند، با قیمتی کمتر از ۳،۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گسترش بیماری کرونا سبب شده است بسیاری از علاقه‌مندان به تماشای فیلم در سینما از تفریحشان محروم شوند. دراین‌میان، شیائومی محصولی معرفی کرده است که علاقه‌مندان بتوانند سینما را به خانه ببرند. تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس غولی ۹۸ اینچی است که جدیدترین فناوری‌های روز را با قیمتی نسبتا مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. محصول جدید شیائومی به‌قدری بزرگ است که در صفحه‌ی توضیحات، به ابعاد در و راهروی مناسب برای آوردن تلویزیون به خانه مشتری اشاره شده است.

تلویزیون جدید شیائومی از پنل LCD استفاده می‌کند و رزولوشن 4K به‌همراه نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد. پنل این تلویزیون ۸۵ درصد از فضای رنگ‌های NTSC را پوشش می‌دهد و امکان استفاده از قابلیت HDR نیز در نظر گرفته شده است.

استفاده از موتور تصویر نسل نهمی و برخورداری از ۲۰ تکنولوژی افزایش کیفیت تصاویر ازجمله قابلیت درون‌یابی حرکتی باعث شده است ارزش خرید تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس افزایش یابد. قابلیت درون‌یابی حرکتی باعث می‌شود میان فریم‌های کلیدی، فریم‌های مصنوعی تولید شود تا انیمیشن‌ها و تصاویر به‌صورت روان‌‌تری پخش شوند. از این قابلیت در حالت صحنه‌آهسته نیز استفاده می‌شود تا کیفیت خروجی افزایش یابد.

برای خروجی صوتی از چهار بلندگو استفاده شده است و از تکنولوژی‌های دالبی و رمزگشایی DTS نیز پشتیبانی می‌شود. به‌منظور اتصال دستگاه‌های مختلف به تلویزیون شیائومی، سه درگاه HDMI به‌همراه یک ورودی ARC در نظر گرفته شده است و در پنل پشتی، می‌توان یک خروجی S/PDIF نیز یافت. با این حساب، می‌توانید سیستم صوتی نیز به تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس متصل کنید.

شیائومی ردمی اسمارت تی وی مکس / Xiaomi Redmi Smart TV Max

در تلویزیون جدید شیائومی، از تراشه Amlogic T972 استفاده شده است که از چهار هسته‌ی کرتکس A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G31MP2 بهره می‌برد. چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس در نظر گرفته شده است.

ردمی اسمارت مبتنی‌بر اندروید تی‌وی است که رابط کاربری پچ‌وال شیائومی روی آن سوار شده و کاربر می‌تواند از انبوهی از اسمارت گجت‌ها بهره ببرد. حالت فرمان صوتی نیز در ردمی اسمارت تی‌وی پرو تعبیه شده است تا کاربر بتواند فقط با فرامین صوتی از امکانات مختلف تلویزیون جدید شیائومی استفاده کند.

انتظار می‌رود تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس ۲۱ فروردین ابتدا وارد بازار چین شود. قیمت تلویزیون شیائومی معادل ۲،۸۳۵ دلار در نظر گرفته شده است که چندین‌برابر از محصولات مشابه بازار ارزان‌تر است. مشخص نیست تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی مکس در بازارهای دیگر دنیا عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما عرضه‌ی چنین محصولی با مشخصات ذکرشده می‌تواند شوک بزرگی به بازار تلویزیون هوشمند وارد کند.

شیائومی ردمی اسمارت تی وی مکس / Xiaomi Redmi Smart TV Max
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات