ارائه خدمات گردشگری ازطریق پلتفرم‌های آنلاین تا اطلاع بعدی ممنوع شد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اعلام کرد هرگونه خدمات گردشگری ازجمله رزرو هتل، منزل، سوئیت و اماکن بوم‌گردی ازطریق پلتفرم‌های آنلاین و سایر ابزارها تا اطلاع بعدی ممنوع است.
تبلیغات

اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکار مجازی اعلام کرد هرگونه خدمات رزرو آنلاین برای خدمات گردشگری همچون رزرو هتل و منزل و اتاق تا اطلاع ثانوی ممنوع است. معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور این دستور را با‌توجه‌به وضعیت متاثر از شیوع ویروس کرونا در کشور صادر کرده است. در نامه‌ی دادستانی کل کشور نوشته شده است با شرکت‌ها و سایت‌های متخطی به‌شدت برخورد خواهد شد. همچنین، مقرر شده است درصورت تغییر وضعیت، اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی مراتب را به وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات گردشگری ابلاغ کند. در نامه‌ی یادشده آمده است: 

احتراما با عنایت به مکاتبه‌ی مرکز ملی فضای مجازی به شماره نامه‌ی ۲۴۴۰۲/م مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ و نظر به شرایط کنونی کشور در مقابله با ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه‌های و ممنوعیت‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، بدین‌وسیله به‌اطلاع می‌رساند ارائه‌ی هرگونه خدمات گردشگری در حوزه‌ی اجاره‌ی مسکن، سوئیت، هتل، بوم‌گردی و امثالهم به گردشگران و مسافران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با شرکت‌ها و سایت‌هایی که به هر نحو از این موضوع تخطی نمایند، به‌شدت برخورد خواهد شد. لذا لازم است ضمن اعمال این محدودیت، اطلاعیه‌های لازم ازطریق تمامی پلتفرم‌های آن شرکت به کاربران اعلام گردد.لازم به‌ذکر است موضوع رفع این محدودیت متعاقبا ازطریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی به‌اطلاع خواهد رسید.

چند روز قبل نیز ابلاغیه‌ای مشابه ابلاغیه‌ی فوق به اتحادیه اعلام شده بود که پس از چند ساعت لغوشده تلقی شد.

نامه دادستانی گردشگری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات