گزارش زومیت از آخرین محصولات معرفی‌شده آنر در بارسلون

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
برند آنر پس از لغو کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2020) تصمیم گرفت در قالب نمایشگاهی در شهر بارسلون، آخرین محصولاتش را در بازار‌های بین‌المللی رونمایی کند.
تبلیغات

بسیاری از شرکت‌های دنیای فناوری که قصد داشتند محصولات جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2020) معرفی کنند، با لغو رویداد مذکور تصمیم گرفته‌اند مراسم خود را به‌صورت آنلاین برگزار کنند. کنگره‌ی جهانی موبایل که هرسال در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، امسال به‌دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا لغو شدآنر نیز با برگزاری نمایشگاهی کوچک در بارسلون و دعوت خبرنگاران از سراسر دنیا، از محصولات جدید خود برای بازار پرده برداشت. در ابتدای رویداد، آنر به رشد سالانه‌ی ۲۱ درصدی خود درزمینه‌ی صادرات گوشی هوشمند اشاره کرد. این برند با معرفی مجدد اکوسیستم 1+8+N، از تمرکز جدی در بازار گجت‌های هوشمند سخن گفت که در مرکز آن گوشی‌های هوشمند قرار دارند.

برای آشنایی بیشتر با آنچه در رویداد آنر در شهر بارسلون اتفاق افتاد، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه همراه گزارش ویدئویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14

دو لپ‌تاپ جدید سری مجیک‌بوک آنر در مدل‌های ۱۴ و ۱۵/۶ اینچ معرفی شده‌اند. هر دو لپ‌تاپ از نمایشگر 1080p با پنل IPS LCD بهره می‌گیرند و نسبت تصویر ۱۶:۹ ارائه می‌دهند. درضمن در نگاهی کلی، متوجه می‌شویم لپ‌تاپ‌های جدید آنر طراحی جذابی دارند و محصولاتی پیشرفته به‌شمار می‌آیند. گرچه نمایشگاه MWC 2020 هیچ‌گاه برگزار نشد، آنر درهرصورت محصولاتی جدید با خود به شهر بارسلونا برد تا شماری از روزنامه‌نگاران حوزه‌ی فناوری فرصت کار با آن‌ها را پیدا کنند.

آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14

دو لپ‌تاپ ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی جدید آنر وزنی معادل ۱/۳۸ و ۱/۵۳ کیلوگرم و ضخامتی معادل ۱۵/۹ و ۱۶/۹ میلی‌متر دارند. مدلی از این لپ‌تاپ‌ها به رنگ خاکستری و مدلی دیگر به رنگ نقره‌ای مزین شده بود. ابعاد کلی این لپ‌تاپ‌ها همان چیزی است که انتظار می‌رفت؛ بااین‌حال، بدنه‌ی آن‌ها بسیار مستحکم است و حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۱۴ به باتری ۵۶ وات‌ساعتی و برادر بزرگ‌ترش به باتری ۴۲ وات‌ساعتی مجهز شده است. آنر می‌گوید شارژ باتری این لپ‌تاپ‌ها در ۳۰ دقیقه از صفر به ۴۶ درصد می‌رسد و مجیک‌بوک‌های جدید با هربار شارژ تا ۹/۵ ساعت ویدئو پخش خواهند کرد. لپ‌تاپ‌های آنر با سیستم‌عامل ویندوز و پردازنده‌های رایزن از چند ماه آینده آماده‌ی فروش خواهند بود.

آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14
آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14
آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14
آنر مجیک بوک ۱۴ / HONOR MagicBook 14

آنر در لپ‌تاپ‌های جدیدش از پردازنده‌های AMD 3500U و AMD Ryzen 3700U استفاده کرده است. هر دو این پردازنده‌ها مبتنی‌بر معماری ذن پلاس (+Zen) هستند و با اتکا به لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده‌اند. این پردازنده‌های مرکزی از واحد پردازش گرافیکی مجتمع برخوردار هستند که از آن‌ها با نام AMD Vega 8 و AMD Vega 10 یاد می‌شود. کاربر می‌تواند بنا به سلیقه‌ی خود، مدل‌های مختلفی با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی سریع از نوع PCIe SSD را تهیه کند.

آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro

 رویداد آنر با رونمایی آنر ۹ ایکس پرو و ویو ۳۰ پرو برای بازار جهانی ادامه داشت. درواقع، این اولین حضور آنر بدون گوگل‌پلی در کشور‌های دیگر به‌شمار می‌آید. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، سرویس HMS با هدف جایگزینی با سرویس‌های گوگل توسعه‌ یافته است و هواوی تلاش زیادی برای گسترش آن کرده است. از لحاظ سخت‌افزاری، آنر ویو ۳۰ پرو (Honor View 30 Pro) و آنر ۹ ایکس پرو (honor 9X Pro) دقیقا مشابه نمونه‌های مخصوص بازار چین خود هستند.

آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro

از لحاظ سخت‌افزاری، آنر ویو ۳۰ پرو و آنر ۹ ایکس پرو دقیقا مشابه نمونه‌های مخصوص بازار چین خود هستند. این موضوع به‌معنای نمایشگر ۶/۵۹ اینچی +FHD، نبود حفره‌ی نمایشگر، دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی کرین ۸۱۰، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای گوشی آنر ۹ ایکس پرو است. همچنین، ماژول ۴۸ مگاپیکسلی در پس لنز واید F1.8 درکنار ترکیب حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض F2.4 و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، وظیفه‌ی ثبت تصاویر را در این گوشی به‌عهده دارند. 

آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro
آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro
آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro
آنر ۹ ایکس پرو / HONOR 9X pro

باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپیرساعتی و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت کنار گوشی، از دیگر مشخصه‌های میان‌رده‌ی توانمند آنر به‌شمار می‌رود. قیمت گوشی آنر 9X پرو ۲۴۹ یورو است و از اواخر ماه آینده میلادی (اواسط فروردین) فروخته خواهد شد. 

آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro

آنر ویو ۳۰ پرو از همان نمایشگر ۶/۵۷ اینچی IPS با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی، مجموعه‌ی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و لنز عریض و نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی در پس لنز فوق‌عریض در حفره‌ای درون نمایشگر قرار گرفته‌اند تا نیاز‌های کاربران را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند.

آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro

نکته‌ی جذاب درباره‌ی آنر ویو ۳۰ پرو، مجهزشدن آن به پردازنده‌ی توانمند کرین ۹۹۰ 5G است که توان پردازشی فراوانی به گوشی می‌بخشد. در بخش دوربین اصلی نیز، ماژول‌های ۴۰ مگاپیکسلی با لنز F1.6 به‌‌عنوان دوربین اصلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو F2.4 و بزرگ‌نمایی سه‌برابری و نمونه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض F2.2 مجموعه‌ی توانمندی تشکیل داده‌اند. آنر برای تأمین توان موردنیاز گوشی نیز از باتری حجیم ۴،۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است که از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی و بی‌سیم ۲۷ واتی درکنار شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro
آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro
آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro
آنر ویو ۳۰ پرو / HONOR View 30 pro

۸ گیگابایت حافظه‌‌ی رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، حذف جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، NFC و فرستنده‌ی IR، از دیگر مشخصه‌های پرچم‌دار آنر به‌شمار می‌رود. آنر هنوز قیمت نسخه‌ی جهانی ویو ۳۰ پرو را اعلام نکرده است.

آنر مجیک واچ ۲ / HONOR magicwatch 2

آنر مجیک‌واچ ۲ برای بازار جهانی سومین محصولی بود که این برند معرفی کرد. اضافه‌شدن قابلیت‌هایی همچون ردیابی سلامتی بانوان در طول دوره‌ی قاعدگی و قابلیت پایش سطح اکسیژن و انواع بند‌های مختلف در رنگ‌های متنوع، نکات مهم این ساعت هوشمند به‌شمار می‌آید. 

آنر مجیک واچ ۲ / HONOR magicwatch 2

آنر مجیک‌واچ ۲ در دو نوع ۴۲ میلی‌متری و ۴۶ میلی‌متری ارائه می‌شود. طبق ادعای آنر، مدل ۴۶ میلی‌متری با «پنل ساعت اتومبیل‌رانی، ظاهری اسپرت، جسورانه و بی‌پروا» طراحی شده است. در طراحی نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری نیز از «ظاهر مد روز و صیقلی و نرم» الهام گرفته شده است. صفحه‌نمایش آنر مجیک‌واچ ۲ از نوع AMOLED و ۱/۳۹ اینچی است. طبق ادعای آنر، ساعت مذکور با هربار شارژ تا ۱۴ روز کار می‌کند و طیف وسیعی از قابلیت‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد.

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds

آنر در کنفرانس بارسلون خود، علاوه‌بر چندین گوشی‌ هوشمند و لپ‌تاپ، ایرفون‌های بی‌سیم جدید مجیک ایرباد را نیز رونمایی کرد. آنر برای بهبود تجربه‌ی مکالمه‌های صوتی از سه‌ میکروفن در مجیک ایرباد بهره برده است. در مکالمات صوتی، به‌لطف ترکیب میکروفن‌ها، صدای کاربر از پس‌زمینه و نویز محیطی جدا و با شفافیت بیشتری ارسال خواهد شد؛ البته متأسفانه قابلیت حذف نویز محیط هنگام لذت از موسیقی وجود ندارد. 

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds

به‌گفته‌ی آنر، مجیک ایرباد می‌تواند ۳/۵ ساعت به‌طور پیاپی موسیقی پخش کند که این زمان به‌لطف کیس دستگاه، به ۱۳ ساعت افزایش می‌یابد. فرایند شارژ ایرباد و کیس آن نیز به ۱/۵ ساعت زمان نیاز خواهد داشت. هدفون‌ تمام‌بی‌سیم جدید آنر امکان جفت‌سازی آنی و بسیار سریع را با گوشی‌های مجهز به رابط‌ کاربری EMUI 10 فراهم می‌کند. همچنین درصورت جفت‌سازی با گوشی‌های هوشمند مجهز به EMUI 10، قابلیت متوقف‌کردن خودکار موسیقی درصورت خارج‌کردن ایرباد‌ها از گوش نیز فعال خواهد بود. ناگفته نماند کنترل‌های لمسی توقف‌، پخش، انتخاب قطعه‌ی بعدی یا قبلی موسیقی مجیک ایرباد با تمام گوشی‌های هوشمند فعال خواهد بود.

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds
آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds
آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds
آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات