سامسونگ برای بهبود عملکرد دوربین گلکسی S20 Ultra تعهد داد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از شکایات گروهی از خریداران گلکسی S20 Ultra از عملکرد دوربین این مدل، شرکت سامسونگ قول داد ایرادات اعلام‌شده را رفع خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده است مشغول آماده‌سازی بسته‌ی به‌روزرسانی برای بهبود عملکرد دوربین گوشی موبایل گلکسی S20 اولترا است. با اینکه این شرکت مشکل خاصی را در دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا تأیید نکرده، قول داده است ایرادات اشاره‌شده ازطریق این بسته‌ی نرم‌افزاری رفع می‌شوند. سایت ورج وجود ایرادات در فوکوس و زیاده‌روی در روتوش چهره در دوربین این گوشی سامسونگ را به‌صورت مستقل تأیید کرده است. سامسونگ از گلکسی S20 Ultra به‌عنوان تلفن هوشمندی پیش‌گام با دوربینی پیشرفته یاد کرده و به سایت ورج گفته است: 

به‌صورت مداوم مشغول بهبود کارایی [محصولاتمان] هستیم تا بهترین تجربه را [حین استفاده از آن‌ها] برای مشتریان خود ایجاد کنیم. در بخشی از تلاشمان برای رسیدن به این هدف، مشغول کار روی بسته‌ی به‌روزرسانی هستیم تا عملکرد دوربین [گلکسی S20 Ultra] را بهبود بخشد.

از دیدگاه کاربران، ایراد در عملکرد فوکوس در دوربین گلکسی S20 Ultra چشم‌پوشیدنی نیست

بررسی‌های تخصصی که در سایت‌های PC Mag و Input منتشر شده، ایرادات مذکور در گلکسی S20 Ultra را تأیید کرده‌اند. در این بررسی‌ها، نوشته شده گاهی زمان موردنیاز برای فوکوس روی سوژه بسیار زیاد می‌شود و بعضی اوقات دوربین از فوکوس صحیح بازمی‌ماند.

تصاویر ثبت‌شده با دوربین این مدل نیز عملکردی غیرمعمول دارد و افراط در روتوش پوست در چهره‌ی افراد در تصویر نهایی که پس از پردازش نمایش داده می‌شود، دیگر ایراد جدی در تصاویر این گوشی است. دوربین گلکسی S20 Ultra از عوامل مهم‌ این مدل برای ترغیب کاربران به خرید است. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با امکان بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری درکنار امکان ضبط ویدئو 8K ازجمله قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا است. 

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی بهترین قیمت گوشی موبایل و مشخصات فنی سامسونگ اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گکلسی اس ۲۰ اولترا در بازار کشورمان از به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات