جیپ گلادیاتور هلکت TR3 با پیشرانه ۷۰۷ اسب‌بخاری هلکت

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آمریکایی TR3 مدلی تیونینگ شده از جیپ گلادیاتور با موتور هلکت را معرفی کرده است. این خودرو قابلیت آفرودی بالایی دارد.
تبلیغات

هنسی تنها مرکز تیونینگی نیست که می‌تواند پیشرانه‌ی هلکت را روی جیپ گلادیاتور نصب کند. شرکت‌های تیونینگ زیادی هستند که قادر به تقویت پیشرانه‌ی جیپ گلادیاتور هستند که TR3 Performance یکی از آن‌ها است. این شرکت که مقر اصلی آن در فلوریدا قرار دارد، به تیونینگ خودروهای سوپر‌اسپرت می‌پردازد؛ ولی حالا به درخواست مشتریان خود به سراغ جیپ گلادیاتور رفته و پیشرانه‌ی توانمند هلکت را روی آن نصب کرده است. 

پس از تحویل این پیکاپ به TR3 Performance، پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری V6 و ۲۸۵ اسب بخاری آن با نمونه‌ی V8 سوپرشارژردار ۶.۲ لیتری هلکت با توان ۷۰۷ اسب‌بخار تعویض می‌شود. همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، جیپ گلادیاتور به خوبی به پیکاپ آفرودی قدرتمند تبدیل شده است. فهرست تجهیزاتی که روی این مدل از جیپ گلادیاتور نصب شده‌اند بسیار طولانی است که به خوبی زمان زیادی صرف شده برای ساخت این خودرو را نشان می‌دهد. 

Jeep Gladiator Hellcat

در قسمت خارجی گلادیاتور هلکت می‌توان به سپر جلو و گلگیرهای جدید، قسمت درونی اضافی برای گلگیرها، قفل جدید کاپوت و رک بار عقب اشاره کرد که همه‌ی آن‌ها ساخت DV8 هستند. سپر جلوی این خودرو به قسمتی اضافی مجهز است که روی آن لایت بار Rigid D-Series Pro Sport Lights نصب شده است. لایت بار ۵۰ اینچی دیگری از نوع LED نیز روی سقف نصب شده که آن از همان برند لایت بار روی سپر جلو است. 

Jeep Gladiator Hellcat

سپر عقب این گلادیاتور ساخت Road Armor Stealth است و درون آن یک وینچ قرار دارد. امکانات جدید دیگر خودرو شامل قلاب یدک کشی Monster، جازاپاسی Rough Country در محل بار و پله‌های ساخت N-Fab Nerf هستند. در بخش فنی، متخصصان تیونینگ اقدام به نصب کیت افزایش ارتفاع ۲.۵ اینچی ساخت Fox Shock Rubicon Express، رینگ‌های ۱۷ اینچی XD و تایرهای ۳۵ اینچی میکی تامسون باجا از سری MTZP3 کرده‌اند. برای پیشرانه‌ی هلکت که درون کاپوت جیپ گلادیاتور قرار دارد نیز یک سیستم اگزوز Magnaflow و سیستم سوخت‌رسانی ساخت Fore Innovations در نظر گرفته شده است.

Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
Jeep Gladiator Hellcat
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات