اپل تولید آزمایشی آیفون 9 را آغاز کرده است

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
منابعی در صنایع چین مدعی هستند اپل در حال تولید آزمایشی آیفون SE 2 است. البته گفته می‌شود این گوشی احتمالا با نام آیفون ۹ مارس سال جاری به‌بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گزارش مالی اپل برای سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹، نشان می‌داد آیفون‌های شرکت مذکور در بازه‌ی زمانی یادشده فروش چشمگیری تجربه کرده‌اند. اگرچه با تمامی این موفقیت‌ها برخی‌ از کاربران اپل هنوز گوشی آیفون کوچک‌تر با دکمه‌ی هوم را به مدل‌های جدیدتر ترجیح می‌دهند. سال‌ها است شایعات مربوط‌ به جایگزین آیفون SE تمامی ندارد؛ اما امسال این شایعات برای مدل احتمالی آیفون ۹ که طرحی مشابه با آیفون ۶ و آیفون ۷ و آیفون ۸ خواهد داشت، رنگ‌و‌بوی خاصی به‌خود گرفته است.

گزارشی از وب‌سایت My Drivers به منابعی در صنایع چین اشاره می‌کند که مدعی هستند کوپرتینویی‌ها در حال تولید آزمایشی گوشی آیفون SE 2 هستند. طبق اعلام منابع یادشده، محصول جدید اپل احتمالا آیفون ۹ نام خواهد گرفت و گفته می‌شود مارس سال جاری میلادی به‌بازار عرضه خواهد شد. همچنین، زنجیره‌ی تأمین در صنایع چین معتقد است حجم کل سفارش‌ها از ۳۰ میلیون دستگاه بیشتر خواهد بود.

گزارش وب‌سایت My Drivers حاکی از آن است اپل تولید انبوه آیفون ۹ را از اواسط فوریه آغاز می‌کند. آیفون ۹ در بازارهای نوظهور فروخته می‌شود و احتمالا قیمتش کمتر از ۳۰۰۰ یوان (معادل ۴۳۲ دلار) خواهد بود. باتوجه‌به قیمت ۳۹۹ دلاری آیفون SE در اوایل عرضه، محصول جدید اپل ارزش خرید بسیاری دارد.

با تمامی آنچه گفته شد، هنوز مشخص نیست آیفون 9 چه مشخصاتی خواهد داشت. ویژگی‌ها و دوربین‌ها و طراحی آیفون مذکور باید آن‌قدر متفاوت باشد که کاربران سیستم‌عامل iOS در دستگاه‌های قدیمی‌تر همچون آیفون ۸ را جذب این محصول کند.‍ شایان ذکر است آیفون SE با دوربین و پردازنده‌ای مشابه‌با آیفون 6S‌ روانه‌ی بازار شده بود.

اینکه اپل از سخت‌افزار کدام محصول خود در آیفون ۹ استفاده خواهد کرد، قطعا حس کنجکاوی کاربران را برمی‌انگیزد. پیش‌تر گزارشی مدعی شده بود در آیفون ۹، از تراشه‌ی A13 بایونیک به‌کاررفته در آیفون ۱۱ استفاده و شاسی استانداردی با نمایشگر ۴٫۷ اینچی در آن گنجانده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات