گلکسی S20 سامسونگ از تکنیک ضبط هم‌زمان تصاویر با هر سه دوربین استفاده می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی گلکسی S20 قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی هم‌زمان با هر سه دوربین خود را خواهند داشت.
تبلیغات

یک هفته تا رویداد ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) آنپکد سامسونگ باقی مانده است. تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی‌هایی که در این رویداد معرفی خواهند شد، به بیرون درز کرده است. حال خبری جدید درباره‌ی قابلیت‌های عکاسی این سه گوشی منتشر شده است.

توییت جدید مکس وین‌باخ به این نکته اشاره می‌کند که خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ قابلیت ثبت سه تصویر جداگانه و هم‌زمان با هر سه دوربین اصلی و فوق‌عریض و تله‌فوتو خود را دارد. وین‌باخ همچنین از قابلیتی با عنوان Quick Take یاد می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد پس از ثبت عکس یا فیلم، به گالری تصاویر برود و انتخاب کند می‌خواهد کدام‌یک از سه تصویر ثبت‌شده را ذخیره کند.

قابلیت ثبت تصاویر هم‌زمان پیش‌از‌این با عنوان Triple Shot در گوشی ال‌جی V40 ThinQ وجود داشت؛ گوشی هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. کاربران آیفون هم می‌توانند با نصب اپلیکیشن DoubleTake این کار را انجام دهند.

قابلیت دیگر گلکسی اس ۲۰ Single Take نام دارد که تصاویر ثبت‌شده با سه دوربین گوشی را در قالب فیلمی کوتاه بارگذاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد با معرفی گلکسی اس ۲۰، جهشی بزرگ در سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند شاهد خواهیم بود. برای اینکه ببینیم این موضوع چقدر درست است، باید تا سه‌شنبه‌ی آینده صبر کنیم.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گکلسی اس ۲۰ اولترا در بازار کشورمان از به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات