اسنپ با برگزاری مسابقه بین رانندگانش، یک‌میلیارد تومان جایزه می‌دهد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ به‌منظور متعادل‌کردن میزان عرضه و تقاضای سفر در شب‌های عید، با برگزاری مسابقه‌ای بین رانندگانش، یک‌میلیارد تومان جایزه می‌دهد.
تبلیغات

اسنپ برای متعادل‌کردن عرضه و تقاضای سفر در شب‌های منتهی به سال نو، کمپینی به‌نام «سفر تا ۹۹» تدارک دیده است که از سوم تا بیست‌و‌سوم اسفند به‌مدت سه هفته برگزار می‌شود. در این کمپین، به بیش از هفت‌هزار راننده بیش از یک‌میلیارد تومان جایزه پرداخت خواهد شد. کاربران راننده باید برای شرکت در قرعه‌کشی در بازه‌های سه‌روزه تعداد مشخصی از سفر را انجام دهند. هر هفته دوبار قرعه‌کشی (شنبه و سه‌شنبه) انجام و جوایز به رانندگان واجدشرایط پرداخت خواهد شد. تمام امتیازات کسب‌شده در بازه‌های سه‌روزه نیز برای رانندگان محاسبه و درپایان کمپین ۲۱ روزه، رانندگان با مجموع امتیازهای خود در قرعه‌کشی جایزه بزرگ شرکت داده می‌شوند. 

براساس اطلاعات ارائه‌شده‌ی اسنپ، در قرعه‌کشی‌های هفتگی، هر سه روز یک‌بار ۱،۳۹۹ راننده برنده جایزه خواهند شد که به‌ترتیب نفر اول ۹ میلیون تومان و نفر دوم تا دهم یک‌میلیون تومان برای هر نفر جایزه دریافت خواهند کرد. ضمنا باید به جایزه‌ی ۲۰۰ هزار تومانی برای ۳۹۹ نفر و هزار جایزه‌ی ۵۰ هزار تومانی اشاره کرد. همان‌طورکه گفتیم، قرعه‌کشی بزرگ درپایان کمپین ۲۱ روزه برگزار خواهد شد که در آن، نفر اول جایزه‌ای ۹۹ میلیون تومانی برنده می‌شود. شرط شرکت در قرعه‌کشی بزرگ کسب ۳۰۰ امتیاز در ۲۱ روز کمپین است. 

کمپین سفر تا ۹۹ اسنپ

برای شرکت در قرعه‌کشی، منطقه‌ی فعالیت رانندگان به سه بخش مجزا تقسیم شده است و در هر بخش، رانندگان باید در بازه‌های زمانی سه‌روزه تعداد مشخصی سفر موفق ثبت کنند. در منطقه‌ی اول، رانندگان استان‌های اردبیل، گلستان، همدان، خراسان‌شمالی و سمنان باید از شنبه تا دوشنبه و از سه‌شنبه تا جمعه، هرکدام ۳۵ سفر موفق انجام دهند و با ثبت این تعداد سفر یک امتیاز ازآنِ خود کنند. پس‌از‌آن، هر یک سفر بیشتر معادل یک امتیاز بیشتر خواهد بود. در منطقه‌ی دوم، استان‌های خوزستان، اراک، بوشهر، گیلان، هرمزگان، ایلام، اصفهان، خراسان‌جنوبی، لرستان، مازنداران، قزوین، قم، شهرکرد، تبریز، ارومیه، یاسوج، یزد و زنجان رانندگان باید در بازه‌های زمانی سه‌روزه، ۳۰ سفر انجام دهند. در منطقه‌ی سوم، یعنی استان‌های کرج، کردستان، کرمان، کاشان، مشهد، شیراز، سیستان، قشم و تهران، رانندگان با ثبت ۲۵ سفر در هر سه روز یک امتیاز در قرعه‌کشی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات