گزارش زومیت از رویداد سوار ابرها ۹۸

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ابر آروان در سوار ابرهای ۹۸، از فراهم‌سازی بستر اکوسیستم ابری کشور خبر داد. گزارش ویدیویی از محصولات معرفی شده در رویداد به‌همراه صحبت‌های تکمیلی از مدیران آروان در ادامه آماده شده است.
تبلیغات

در ابتدای رویداد، پیرحسینلو، ناخدای اجرایی ابر آروان درباره‌ی تلاش‌های ابر آروان برای جهانی شدن به ۵ زبانه شدن وب‌سایت ابر آروان و به‌واسطه‌ی آن، پوشش ۸۹درصدی منطقه‌ی خاورمیانه و آسیای میانه، همچنین داشتن مشتریان فعال در ۳۸ کشور مختلف جهان، افزایش سریع پاپ‌سایت‌های ابر آروان در آسیای میانه و خاورمیانه اشاره کرد؛ و هدف‌گذاری بعدی ابر آروان را جذب مشتریان فعال آسیایی معادل تعداد مشتریان ایرانی آروان بیان کرد.

این رویداد در چند بخش انجام شد و در قسمت‌های مختلف، آروان از جدید‌ترین سرویس‌ها و خدماتی ابری رونمایی کرد. محمدعرفان شمسی؛ ابربان آروان در آغاز بخش فنی این رویداد، به مشکلاتی که ابر آروان با آن‌ها روبه‌رو بود از جمله مشکلات درونی شرکت و مشکلات زیرساخت کشور پرداخت و از راه‌حل‌هایی که آروان در پیش گرفته است، گفت: «ما پاپ‌سایت‌هامون رو در داخل و خارج و به‌تبعش گستردگی جغرافیایی شبکه‌مون رو توسعه دادیم و باتوجه به رشد ترافیک، هر پاپ رو قدرتمندتر کردیم. در سرویس رایانش ابری نسل سرورهامون رو ارتقا دادیم. لینک‌های redundant زیادی در شبکه ایجاد کردیم. دیسک‌های SAS و SSD مون رو هم ارتقا دادیم و شبکه استورج‌مون رو جدا کردیم. در کنار توسعه‌ی سخت‌افزاری سرویس‌ها بخش بزرگی از زمان تیم فنی‌مون رو به توسعه‌ی فیچرهای جدید، مکانیزم‌های تاب‌آوری و دیزستر ریکاوری و همین‌طور توسعه‌ی زیرساخت مانیتورینگ و آلرتینگ‌مون اختصاص داده شد.»

برای اینکه بیشتر با آنچه در رویداد سوار ابر‌ها گذشته است، آشنا شوید در ادامه همراه گزارش ویدیویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

مصاحبه با پویا پیرحسینلو ناخدای اجرایی ابر آروان

تماشا در آپارات

مصاحبه با وحید اشرفیان استواردار ابر آروان

تماشا در آپارات

مصاحبه کوروش تفرشی شبکه پیشه ابر آروان

تماشا در آپارات

آیا شما از سرویس‌های آروان استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات