ابرخودرو زینگر 21C بیش از ۱۲۳۰ اسب‌بخار قدرت دارد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت زینگر اولین اطلاعات رسمی از ابرخودرو هیبریدی و قدرتمند 21C را منتشر کرد؛ این خودرو دارای قدرت ۱،۲۳۳ اسب‌بخار است و در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی می‌شود.
تبلیغات

بسیاری از خودروسازان قصد دارند در نمایشگاه خودرو ژنو امسال شرکت کنند؛ یکی از شرکت‌هایی که قصد دارد در نمایشگاه ژنو نام خود را به فهرست سازندگان ابرخودرو اضافه کند، شرکت Czinger Vehicles است.

زینگر جزئیات جدیدی راجع به خودروی مرموز خود که در لس‌آنجلس کالیفرنیا طراحی و ساخته شده است ارائه می‌دهد. زینگر 21C با استفاده از پیشرانه هیبریدی، ۱،۲۳۳ اسب‌بخار (bhp) قدرت دارد. چنین قدرتی باعث می‌شود تا این خودروی هیبریدی بتواند در ۱/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. 

تعداد بسیار کمی از خودروهای دیگر چنین شتاب دیوانه‌واری را ارائه دهند؛ برای مقایسه بد نیست بدانید که زمان سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت نسل دوم تسلا رودستر ۱/۹ ثانیه، ریمک C_Two در ۱/۸۵ ثانیه و اسپارک Owl در ۱/۶۹ ثانیه است. علاوه بر این، پینین‌فارینا نیز ادعا می‌کند که ابرخودروی باتیستا (Battista) در کمتر از دو ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. تفاوت اصلی بین 21C و خودروهای یادشده در این است که هنوز پیشرانه احتراق داخلی خواهد داشت درحالی‌که بقیه همگی دقیقاً مانند لوتوس اوایا (Lotus Evija) کاملا برقی هستند.

زینگر 21C در نمایشگاه خودرو ژنو در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند ۹۸) به‌صورت رسمی رنمایی خواهد شد؛ در آن زمان ما در نهایت خواهیم فهمید که ابرخودروی سریع زینگر چه مشخصاتی خواهد داشت. 

دانلود

Czinger 21C Hypercar / ابرخودرو زینگر
Czinger 21C Hypercar / ابرخودرو زینگر
Czinger 21C Hypercar / ابرخودرو زینگر
Czinger 21C Hypercar / ابرخودرو زینگر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات