نسخه ویژه قایق و شاسی‌ بلند مرسدس AMG G63 رونمایی شدند

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس AMG از یک قایق با قدرت ۲۷۰۰ اسب بخاری رونمایی کرد. در کنار این قایق AMG از یک نسخه‌ی G63 نیز به‌طور خاص برای همین قایق طراحی شده است.
تبلیغات

مرسدس AMG و Cigarette Racing از محصول جدید خود رونمایی کردند. این قایق با نام 59’ Tirranna AMG Edition در نمایشگاه بین‌المللی میامی رونمایی شده است. برای همخوانی داشتن با این قایق، مرسدس AMG از یک نسخه‌ی خاص G63 Cigarette Edition نیز رونمایی کرده است. 

قایق Tirranna AMG Edition مشخصات قابل توجهی دارد و باید به ۶ عدد پیشرانه‌ی سوپرشارژر Mercury Racing 450R اشاره کرد. این پیشرانه‌ها V8 بوده و هر یک ۴.۶ لیتر حجم دارند. هر یک از پیشرانه‌های این قایق ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند که مجموع قدرت Tirranna AMG Edition را به ۲۷۰۰ اسب‌بخار می‌رساند. چنین قدرتی قایق را قادر می‌سازد تا به حداکثر سرعت ۱۲۹ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. 

در Tirranna AMG Edition از یک پایدار کننده‌ی ژیروسکوپی استفاده شده که حرکات بدنه را تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد و به این ترتیب پایداری قایق روی سطح آب بالاتر می‌رود. برای بهبود قابلیت مانور دهی در سرعت پایین‌ نیز در جلو و عقب قایق تراستر تعبیه شده‌اند. 

Tirranna AMG Edition
Tirranna AMG Edition
Tirranna AMG Edition
Tirranna AMG Edition
Tirranna AMG Edition

در فضای داخلی قایق تودوزی به رنگ بژ و آبی تیره به چشم می‌خورد. مواد به کار رفته در ساخت کابین قایق قابلیت بازتاب حرارتی دارند و به این ترتیب زیر آفتاب خیلی گرم نمی‌شود. دور تا دور سازه‌ی قایق دارای روکش نانو مخصوصی است که قابلیت ضد بازتاب نور دارد و مقاومت آن در برابر حرارت نیز بسیار بالا است. برای سرگرم کردن سرنشینان، یک سیستم صوتی ۵۲۰۰ واتی استریو با ۲۹ بلندگو تعبیه شده است. در عقب قایق نیز آشپزخانه‌ی کوچکی مجهز به گریل و سینک وجود دارد تا سرنشینان بتوانند در آنجا آشپزی کنند. در بخش پایینی عرشه نیز یک یخچال، یک تخت خواب دو نفره‌ی بزرگ و یک حمام با دوش قرار دارد. 

دیگر محصولی که در کنار Tirranna AMG Edition دیده می‌شود G63 Cigarette Edition است. این مرسدس بنز دارای ترکیب رنگ مشکی مات و طلایی روی بدنه‌ بوده که دقیقا با رنگ بدنه‌ی قایق مشابه است. حتی رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی جی کلاس نیز به رنگ مشکی مات و طلایی هستند. در جلو و عقب این خودرو میله‌های محافظ مشکی رنگی نصب شده است و رکاب‌های جانبی متفاوتی هم روی آن به چشم می‌خورند. درون کابین نیز باید به تودوزی چرم ناپا به رنگ بژ و آبی تیره اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات