ون فولکس واگن ترنسپورتر با تیونینگ ABT معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر ABT مدل سفارشی فولکس واگن ترنسپورتر را با ظاهر آیرودینامیک معرفی کرد که ۲۲۶ اسب‌بخار قدرت دارد.
تبلیغات

برای افراد خواهان افزایش قدرت موتور فولکس واگن ترنسپورتر، ABT بسته ارتقای فنی و ظاهری در نظر گرفته است. با نصب بسته ارتقای فنی ABT، قدرت پیشرانه‌ی دولیتری ترنسپورتر در گران‌ترین تیپ از ۱۹۹ به ۲۲۶ اسب‌بخار و گشتاور آن از ۴۵۰ به ۴۸۹ نیوتن‌متر افزایش پیدا می‌کند. در مدل استاندارد نیز، قدرت پیشرانه‌ی دولیتری از ۱۵۰ به ۱۸۰ اسب‌بخار و گشتاور آن از ۳۳۸ به ۴۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌یابد. با‌توجه‌به ون بودن ترنسپورتر، این اعداد بسیار درخورتوجه هستند و باید ظاهر خودرو نیز ارتقا پیدا کند. 

 Volkswagen Transporter By ABT
 Volkswagen Transporter By ABT
 Volkswagen Transporter By ABT
 Volkswagen Transporter By ABT
 Volkswagen Transporter By ABT

ABT برای ظاهر ون فولکس واگن بسته‌ی ارتقای آیرودینامیک در نظر گرفته است که امکان سفارش اجزای مختلف آن به‌صورت جداگانه نیز وجود دارد. این بسته آیرودینامیک رکاب، تزیینات روی جلوپنجره، زیر سپر جلو، زیر سپر عقب، خروجی‌های اگزوز چهارتایی مشکی رنگ و باله‌ی عقب را شامل می‌شوند. همچنین، خریداران می‌توانند از بین رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی مشکی و الماسی ABT یکی را انتخاب کنند.

قسمت دیگر بسته‌ی تیونینگ ABT سیستم تعلیق Bilstein با قابلیت تنظیم ارتفاع است. به‌عنوان جایگزین این سیستم، ABT فنرهای خاصی نیز برای ترنسپورتر طراحی کرده است که به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد. این بسته‌ی تیونینگ برای مدل‌های دیگر ترنسپورتر با پیشرانه‌های ضعیف‌تر نیز سفارش‌دادنی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات