مایکروسافت سرفیس دوئو حین کار در ویدئویی دیده شد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدیویی جدید از کار با سرفیس دوئو گوشی تاشوی اندرویدی مایکروسافت به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

در چند ماه گذشته رندرها و عکس‌هایی از گوشی تاشوی مایکروسافت ملقب به سرفیس دوئو دیده شده بود. حالا در یک ویدیوی کوتاه دو دقیقه‌ای شاهد رابط کاربری و طرز کار این گوشی مایکروسافت هستیم.

در این ویدئو که به‌نظر می‌رسد به‌طور عمد از کیفیت پایین و حالت نمایشی برخوردار است می‌توان طرز عمل سرفیس دوئو را در حالت افقی و عمودی مشاهده کرد. این ویدئو نمایش کوتاهی از رابط کاربری سرفیس دوئو در هنگام بازی و مطالعه اسناد را نشان می‌دهد.

در این ویدئو همچنین شاهد تغییراتی هستیم که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در رابط کاربری اندروید بدهد؛ مانند نوار اعلان که از تمام عرض صفحه‌نمایش استفاده نمی‌کند.

این ویدئو توسط فردی بارگذاری شده که هنگام سوار شدن در متروی ونکوور با سرفیس دوئو در حین کار مواجه شده است. دو صفحه‌ی ۵/۶ اینچی و همچنین مرورگر مایکروسافت اج درکنار برنامه‌های اصلی گوگل مانند نقشه، پلی استور و Play Movies قابل مشاهده هستند. به‌علاوه مایکروسافت لانچر نیز به‌عنوان لانچر گوشی سرفیس دوئو در حین کار کاملا قابل تشخیص است.

تاکنون می‌دانستیم که سرفیس دوئو از دو صفحه‌نمایش ۵/۶ اینچی استفاده می‌کند که در حالت باز شدن کامل تشکیل صفحه‌ نمایشی یکپارچه‌ی ۸/۳ اینچی را می‌دهند. این ویژگی امکان خواندن متن‌های طولانی به کاربر را می‌دهد. حالا باتوجه‌به این ویدئو صفحه‌نمایش قابلیت تاشدن به پشت را نیز دارد و در حالت‌های عمودی و افقی بخوبی قابل استفاده است. هنوز از زمان عرضه‌ی این گوشی اطلاعاتی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات