پورشه 911 با تیونینگ KMR و سیستم هیبرید معرفی شد

شرکت KMR نسخه‌ی آفرود پورشه ۹۱۱ توربو S را رونمایی کرد. این خودرو اسپرت درکنار پیشرانه‌ی بنزینی به موتور برقی نیز مجهز است. 

شرکت KMR به تیونینگ محصولات پورشه مشهور است. این شرکت علاقه‌ی زیادی به تبدیل مدل‌های پورشه ۹۱۱ به خودروهای آفرودی و مسابقه‌ای دارد و این کار را برای مشتریان سفارشی خود انجام می‌دهد. شرکت دیگری به‌نام Vonnen نیز وجود دارد که سیستم هیبریدی ویژه‌ای به‌نام Shadow Drive برای پورشه ۹۱۱ سری ۹۹۱ طراحی کرده است.  حال این دو شرکت در پروژه‌ی پورشه ۹۱۱ توربو S باهم همکاری کرده‌اند.

اولین سؤالی که در ذهن ایجاد می‌شود، این است که چرا باید سیستم‌های هیبریدی سنگین‌وزن را روی پورشه ۹۱۱ نصب کرد؟ در پاسخ باید گفت سیستم هیبریدی ابداعی Vonnen وزن چندانی ندارد و مجموعه‌ای جمع‌و‌جور است و موتوربرقی آن نیز در جایی قرار دارد که در خودروهای دیگر چرخ‌طیار در آنجا نصب می‌شود. باتری هم در صندوق جلو جا داده شده است.

موتور برقی ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد که آن را باید با قدرت پیشرانه‌ی استاندارد ۹۱۱ توربو S جمع کرد. در فرایند‌ اعمال تغییرات روی پورشه ۹۱۱ بسیاری از بخش‌های اضافی از خودرو حذف شدند؛ به‌همین‌دلیل، نصب سیستم هیبرید فقط درحدود ۸۰ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه کرده است. این عدد درمقابل قدرت بیشتر سیستم هیبریدی و کاهش مصرف سوخت خودرو منطقی به‌نظر می‌رسد. 

Porsche 911 Hybrid By Vonnen and KMR

اندی کیلکوین، مدیر عملیات در KMR می‌گوید:

عملکرد سیستم هیبریدی Shadow Drive بسیار عالی است و مشتاقیم این سیستم تیونینگ خاص را هرچه‌زودتر به مشتریان خود عرضه کنیم. توانایی این سیستم در فراهم‌کردن قدرت به‌صورت آنی بدون تأثیر منفی روی مصرف سوخت و آلایندگی خودرو فوق‌العاده است. چنین سیستمی قدرت تسلا را درکنار لذت رانندگی پورشه دارد و مشتریان ما چنین چیزی را چه برای خودروهای استاندارد و چه برای خودروهای سفارشی خواهند پسندید. 

در مراسم رونمایی پورشه ۹۱۱ توربو S سافاری به هزینه‌ی اعمال تغییرات اشاره‌ای نشد؛ ولی به‌احتمال قوی قیمت آن برای هریک از مدل‌های ۹۱۱ متفاوت است. این خودرو در نقاط مختلفی شامل مرکز KMR در مدیسون ایالت ویسکانسین به‌نمایش درخواهد آمد تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند.

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید