نخستین رندر ساعت هوشمند جدید اوپو به اشتراک گذاشته شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
نخستین رندر ساعت هوشمند جدید اوپو که توسط یکی از مدیران این شرکت به اشتراک گذاشته شده، خبر از طراحی چهار گوش و شبیه به اپل واچ می‌دهد.
تبلیغات

قائم مقام اوپو، نخستین رندر ساعت هوشمند جدید این شرکت را منتشر کرد. اوپو پیش‌تر نیز در رویداد Inno Day 2019 که در ماه دسامبر (اوایل دی‌ماه) برگزار شد، تصاویری از محصولات جدید خود از جمله ساعت هوشمند و هدفون‌ بی‌سیم اوپو را به‌نمایش گذاشته بود. 

آنچه در تصویر منتشر شده از ساعت هوشمند اوپو دیده می‌شود، طراحی مربع‌شکل با انحنا در لبه‌ها و دو دکمه در یک طرف آن است. 

ازنظر طراحی ظاهری، ساعت هوشمند جدید اوپو شباهت زیادی به اپل واچ دارد. با این تفاوت که اپل واچ دارای دکمه‌ی گردان (crown)‌ و تنها یک دکمه در یک طرف ساعت است ولی گجت پوشیدنی اوپو دارای دو دکمه و یک روزنه ما بین آن‌ها است. احتمال دارد روزنه‌ی بین دو دکمه، مربوط به میکروفون ساعت باشد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به گوشی، به‌راحتی با ساعت مکالمه کنند.

هنوز مشخص نیست که ساعت هوشمند اوپو دارای درگاه سیم‌کارت (یا  eSIM) باشد یا اینکه از اتصال بلوتوث پشتیبانی کند تا قیمت تمام‌شده‌ی آن پایین‌تر بیاید. ظاهرا اوپو قصد دارد نخستین ساعت هوشمند خود را فصل اول ۲۰۲۰ معرفی کند. اوپو پیش‌تر نیز وعده داده بود که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2020) حضور پررنگی خواهد داشت. به‌احتمال زیاد، نخستین ساعت هوشمند اوپو هم‌زمان با کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات