دو گوشی هوشمند جدید از سری ردمی نوت شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
محصولات برند ردمی که اخیرا توانسته‌اند تاییدیه 3C را دریافت کنند گویا از فناوری شارژ سریع ۲۵ و ۳۳ واتی برخوردار هستند.
تبلیغات

مانند شرکت هواوی، شیائومی نیز برندهای زیرمجموعه‌ای دارد که در زمینه تولید و عرضه محصولات مختلف ازجمله گجت‌های قابل حمل فعالیت دارند. در کنار پوکو که بیشتر بابت تولید گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، شیائومی برند دیگری نیز به نام ردمی دارد که گویا به‌زودی دو تلفن هوشمند جدید را به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد.

متاسفانه نام دو تلفن هوشمند جدید زیرمجموعه شیائومی مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که از سری ردمی نوت خواهند بود. در برخی گزارش‌ها اشاره می‌شود که دو محصول ذکرشده از سری ردمی نوت 10 هستند. در هر صورت، فهرست‌ درج‌شده در سایت 3C نشان می‌دهد که دو تلفن هوشمند از شیائومی با شماره مدل‌های M2007J22C و M2007J17C توانسته‌اند تاییدیه‌ی این سازمان را دریافت کنند.

در فهرست سازمان 3C عنوان می‌شود که محصولات جدید برند ردمی نوت از شارژهای سریع ۲۵ و ۳۳ واتی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، هردو گوشی موبایل هوشمند مبتنی بر نسل نوین ارتباطات یعنی 5G هستند. با وجود اطلاعات بسیار محدود در مورد محصولات معرفی‌نشده‌ی شیائومی، گزارش‌ها حاکی هستند که ردمی نوت ۱۰ پرو ممکن است از دوربینی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند؛ اما شایعات فراوانی پیرامون تراشه استفاده‌شده در ردمی نوت 10 پرو وجود دارد.

در برخی گزارش‌ها مطرح شده که شیائومی در ردمی نوت ۱۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی استفاده خواهد کرد و برخی رسانه‌ها نیز مدعی شده‌اند که محصول جدید برند ردمی از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰ قدرت می‌گیرد. هردو تلفن هوشمند جدید از برند ردمی نوت ابتدا برای بازار چین و احتمالا کشورهای آسیای شرقی آماده خواهند شد و سپس احتمال دارد با تغییر نام تجاری روانه بازارهای خاورمیانه، اروپا و ایالات متحده شوند.

چنین موضوعی بر اساس شماره مدل گوشی‌های هوشمند شیائومی مطرح شده است. در انتهای شماره مدل دو محصول از شرکت چینی که تاییدیه‌ی سازمان 3C را دریافت کرده‌اند حرف C وجود دارد که به بازار چین (China) اشاره می‌کند. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که برخی از رسانه‌ها موفق به یافتن محصولی از شیائومی با شماره مدل M2007J22G شده‌اند و چنین امری بیانگر عرضه محصولات جدید برند ردمی شیائومی در بازارهای دیگر دنیا است. احتمالا حرف G در پایان شماره مدل ذکرشده به بازار جهانی یا Global اشاره دارد.

در هر صورت تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کرد و دید که شیائومی چه برنامه‌هایی برای عرضه محصولات جدید خود به بازارهایی خارج از کشور چین دارد. بااین‌حال، به ندرت اتفاق افتاده است که محصولی از شرکت شیائومی تنها برای بازار چین در نظر گرفته شود و مدلی از آن به بازارهای جهانی راه نیابند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات