وان پلاس از رونمایی ساعت هوشمند در آینده‌ نزدیک خبر داد

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس با انتشار تیزری در صفحه رسمی توییتر خود از امکان رونمایی ساعت هوشمندی در آینده‌ای نزدیک گفت.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات متعددی، این شرکت چینی تأیید کرد که وان‌پلاس واچ واقعیت دارد و به‌زودی علاقه‌مندان قادر به دریافت اطلاعات بیشتر از آن خواهند بود. چنین اطلاعاتی با انتشار تیزری در صفحه رسمی توییتر وان‌پلاس تأیید شده است. در توییت ذکر می‌شود که به‌زودی شرکت چینی ساعتی هوشمند به اکوسیستم خود اضافه خواهد کرد.

انتشار چنین توییتی در زمانی رخ می‌دهد که فاصله بسیار کمی از معرفی وان پلاس 8t، گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید این شرکت می‌گذرد. رونمایی ساعتی هوشمند، برنامه‌ای است که وان‌پلاس از سال ۲۰۱۶ تاکنون دنبال می‌کند؛ اما بنا به دلایل مختلف هنوز موفق به انجام آن نشده و شاید دلیل آن را بتوان وجود رقبایی سرسخت مانند اپل واچ و همچنین ساعت‌های هوشمند شرکت‌هایی ازجمله سامسونگ عنوان کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند وان‌پلاس در سال ۲۰۱۶ محصولی آماده برای عرضه به بازار داشت؛ اما به دلیل اینکه کیفیت محصول نهایی نتوانست نظر مقام‌های ارشد شرکت وان‌پلاس را جلب کند، کنار گذاشته شد. درواقع مقام‌های بلندپایه شرکت چینی برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به برند وان‌پلاس از معرفی و عرضه ساعت هوشمند این شرکت صرف‌نظر کردند.

در آن سال‌ها بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند به ساخت ساعت هوشمند نیز روی آوردند؛ اما تنها شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ بودند که توانستند موفقیتی در این زمینه کسب کنند. حال، به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس توانسته محصولی درخور تولید کند. رونمایی و عرضه وان‌پلاس واچ در حالی رقم خواهد خورد که شرکت‌های اوپو، ریلمی و ویوو همگی موفق به تولید و عرضه دستبندهای سلامت و ساعت‌های هوشمند به بازار شده‌اند.

توییت تیزر ساعت هوشمند وان پلاس

چندی پیش نامی از ساعت هوشمند وان‌پلاس در فهرست رگولاتوری ثبت شده بود و یکی از کارمندان سابق شرکت چینی نیز به رسانه‌ها گفت که وان‌پلاس در حال ساخت ساعتی هوشمند است. بااین‌حال، توییت ارسالی ازطریق صفحه رسمی وان‌پلاس سبب می‌شود که گفته‌ها از حالت شایعه خارج شده و رنگ‌وبوی واقعیت به خود بگیرند. ازآنجاکه شرکت وان‌پلاس از هم‌اکنون شروع به تبلیغ در مورد ساعت هوشمند جدید و افزودن آن به اکوسیستم خود کرده است، می‌توان انتظار داشت که وان‌پلاس واچ تا انتهای سال ۲۰۲۰ رونمایی شود.

در تیزر اشاره می‌شود که اولین بازار مدنظر برای ساعت هوشمند وان‌پلاس بازار هند خواهد بود و پس از عرضه به این بازار، شاهد ورود وان‌پلاس واچ به بازارهای دیگر جهان خواهیم شد. متأسفانه اطلاعات بسیار کمی از وان‌پلاس واچ دراختیار داریم. درواقع تنها می‌دانیم که محصول جدید شرکت چینی از صفحه‌ای با طراحی گرد برخوردار است و احتمالاً از سیستم‌عامل اندروید ور استفاده می‌کند. بااین‌حال، انتظار می‌رود از نظر مشخصات سخت‌افزاری در وان‌پلاس واچ از آخرین تراشه سری اسنپدراگون ور ساخت کوالکام استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات