لوترون از خانواده محصولات جدید خانه هوشمند رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
لوترون در نمایشگاه CES از چند عضو جدید محصولات خانه هوشمند رونمایی کرد که با اتصال به محصولات قبلی، تجربه جامع‌تری را ایجاد می‌کنند.
تبلیغات

لوترون (Lutron) از شرکت‌ها پیش‌گام صنعت خانه‌ی هوشمند محسوب می‌شود که با تعدادی محصول جدید به CES 2020 آماده است. محصولات جدید با لوازم جانبی قبلی سری Caseta ترکیب می‌شوند و به‌نوعی مکمل آن‌ها هستند. دو محصول جدید شرکت، حسگر حرکتی Caseta Smart Motion Sensor و ابزار تقویت اتصال Caseta Repeater هستند. به‌علاوه یک براکت دیواری موسوم به Aurora Wallplate Bracket نیز در غرفه‌ی این شرکت معرفی شد.

حسگر حرکتی جدید شرکت لوترون با اتصال بی‌سیم به تجهیزات دیگر شرکت در دسته‌ی خانه هوشمند مانند Lutron Lights و Serna Shades متصل می‌شود و از منبع تغذیه‌ی باتری بهره می‌برد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که حسگر جدیدش نسبت به محصولات موجود در بازار برتری‌های قابل‌توجهی دارد. لوترون ادعا می‌کند که حسگر حرکتی‌اش با عمق دید ۱۸۰ درجه، سه برابر بهتر از نمونه‌های موجود، حرکت را شناسایی می‌کند. آن‌ها همچنین عمر باتری ۱۰ ساله را برای دستگاه جدید پیش‌بینی می‌کنند که سه برابر بیشتر از رقبا است.

لوترون / Lutron

حسگر حرکتی لوترون بدون نیاز به هیچ تجهیزات اضافی کار می‌‌کند و می‌توان آن را به‌راحتی به دیوار یا سطح دیگر متصل کرد. به‌محض اتصال حسگر به شبکه هوشمند خانگی، امکان کنترل انواع تجهیزات ازجمله کلیدهاش هوشمند، کنترل فن و پرده‌های هوشمند فراهم می‌شود. حسگر هوشمند شرکت لوترون در ابتدای ماه آتی با قیمت ۴۹/۹۵ دلار در آمازون عرضه می‌شود.

لوترون علاوه بر حسگر حرکتی، از دستگاه تقویت‌کننده‌ی اتصال بی‌سیم به‌نام Caseta Repeater رونمایی کرد. این دستگاه برای خانه‌های بزرگ یا با طراحی خاص کاربرد دارد که اتصال شبکه‌ی هوشمند Caseta Smart Bridge در آن‌ها دشوار است. تقویت‌کننده‌ی جدید تنها باید به یک منبع تغذیه مانند پریز دیواری متصل شود و در محدوده‌ی ۱۸ متری فرستنده‌های اصلی شبکه باشد. دامنه‌ی شبکه به‌کمک این دستگاه تقویت‌کننده، به‌میزان ۱۸ متر دیگر افزایش می‌یابد.

لوترون / Lutron

تقویت‌کننده‌ی جدید لوترون قابلیت هماهنگی با محصول قبلی شرکت موسوم به Caseta Plug-in Dimmer را دارد که آن هم تقویت شبکه را انجام می‌داد. تقویت‌کننده‌ی مذکور نیز در ابتدای ماه آینده با قیمت ۷۴/۹۵ دلار در آمازون به‌فروش می‌رسد.

محصول دیگر لوترون در نمایشگاه CES 2020 به‌نام Aurora Wallplate Bracket معرفی شد که دستگاه کنترل نورپردازی هوشمند شرکت موسوم به Aurora Smart Bulb Dimmer را ترکیب می‌کند. کنترل نورپردازش هوشمند لوترون سال گذشته معرفی شد. براکت جدید به کاربران کمک می‌کند تا کنترل هوشمند را آسان‌تر نصب کنند. شرکت سازنده در توضیحات محصول جدید می‌گوید که کاربر به‌راحتی توانایی جایگزین کردن کلیدهای موجود در خانه را به‌کمک براکت جدید خواهد داشت. درواقع این براکت، تغییر سیستم کنترل لامپ‌های هوشمند به کنترل هوشمند را آسان می‌کند.

لوترون / Lutron

براکت جدید شرکت لوترون از ماه مارس به‌قیمت ۱۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. کنترل هوشمند نیز هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار در بازار وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات