ایسوس چهار سیستم گمینگ مخصوص ورزش های الکترونیکی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس و برند ROG در CES 2020 چهار کیس گیمینگ استریکس GA15 ،GT15 ،GA35 و GT35 را با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیکی معرفی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه CES ابتدای هرسال در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود و شرکت‌های مختلف از سراسر جهان تازه‌های خود را به این نمایشگاه می‌آورند. ایسوس و برند گیمینگ آن، یعنی ROG، سری کامپیوترهای رومیزی گیمینگ خود را در این نمایشگاه رونمایی کردند. دو سیستم استریکس GA35 و GT35 مخصوص ورزش‌های الکترونیکی طراحی و تولید شده‌اند و با قدرتمندترین سخت‌افزار ازجمله کارت‌های گرافیک GeForce RTX 2080 Ti عرضه خواهند شد. این سیستم‌ها به محفظه‌های حافظه با hot swap برای تغییر حافظه در زمان فعالیت سیستم و دستگیره‌های مخصوص برای حمل ساده‌تر مجهز شده‌اند.

دو سیستم GT15 و GA15 نیز ازنظر طراحی شباهت زیادی به دو محصول دیگر دارند؛ البته شاسی دو نمونه‌ی دیگر کمی عریض‌تر از دیگر سیستم‌های ROG طراحی شده است. ایسوس دو نمونه‌ی استریکس GA35 و GT35 را برای اجرای سریع بازی‌های در شرایط فشار و استریم بازی و توسعه‌ی بازی‌ها تدارک دیده است. ROG Strix GT35 با پردازنده‌های نسل آینده‌ی اینتل با نام کامت‌لیک ‌اس و Strix GA35 با نسل سوم پردازنده‌های AMD ازجمله Ryzen 9 3950X روانه‌ی بازار می‌شود. 

 rog strix ga35 gt35
 rog strix ga35 gt35
 rog strix ga35 gt35
 rog strix ga35 gt35
 rog strix ga35 gt35

هر دو این سیستم‌ها تا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 از نوع 3200 را پشتیبانی می‌‌کنند. طبق اعلام ایسوس، GA35 علاوه‌بر گیم‌پلی روان، توانایی استریم و ضبط گیم‌پلی کاربر را نیز خواهد داشت. این مدل از حافظه‌های NVMe تا یک ترابایت ازطریق اینترفیس PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند. GA35 نخستین سیستم ROG محسوب می‌شود که به‌صورت پیش‌فرض از فناوری Keystone II پشتیبانی می‌کند. 

فرم‌فکتور هر دو مدل برای مسابقات حرفه‌ای بازی بهینه شده است و هر دو از دستگیره‌هایی با تحمل ۳۰ کیلوگرم بهره می‌برند که حمل‌نقل آن‌ها را ساده‌تر از سیستم‌های معمولی کرده است. در جلو این دو کیس، دو درگاه USB 3.2 از نوع C و در پشت آن‌ها علاوه‌بر یک درگاه USB نوع C، چندین درگاه USB نوع A (پنج درگاه) به‌چشم می‌خورد. ناگفته نماند دو درگاه HDMI 2.0 برای استفاده‌ی VR و مانیتور 4K نیز برای هر دو مدل تعبیه شده است. 

 rog strix ga15 gt15
 rog strix ga15 gt15
 rog strix ga15 gt15

دو سیستم‌ گیمینگ GT15 و GA15 از شاسی‌های کوچک‌تری درمقایسه‌با برادران خود بهره می‌برند. این کامپیوترها از کارت‌های گرافیک GeForce RTX 2070 SUPER پشتیبانی می‌کنند که نرخ‌ فریم بسیار خوبی در بازی‌های مخصوص ورزش‌های الکترونیکی ارائه می‌کند. همچنین، این‌ سیستم‌ها را می‌توان با مشخصات مختلف سفارشی‌سازی کرد؛ به‌همین‌دلیل، گزینه‌ی مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا نیز محسوب می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند هر دو مدل را با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل کامت‌لیک اس و نسل سوم رایزن‌ها سفارش دهند که مدل‌های AMD از مادربردهایی با تراشه B450 بهره می‌برند.

این کامپیوترها به سیستم خنک‌سازی نسبتا کوچک، ولی با عملکرد درخورتوجه مجهز شده‌اند؛ به‌طوری‌که بیشترین میزان فشار سخت‌افزاری در بازی Metro Exodus تنها ۳۵ دسیبل صدا تولید می‌کند. شایان ذکر است ایسون هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این محصولات را اعلام نکرده است.

دیدگاه شما درباره‌ی سیستم‌های گیمینگ جدید ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات