هدفون های مقرون‌به‌صرفه سنهایزر در CES 2020 معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
سنهایزر دو هدفون بی‌سیم جدید در CES 2020 معرفی کرده که یکی از آن‌ها جایگزین شایسته‌ای برای هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM3 است.
تبلیغات

سنهایزر در CES 2020 دو هدفون جدید رونمایی کرده است. باتوجه‌به موفقیت HD 4.50BTNC، در هدفون جدید HD450BT نیز شاهد باتری ۳۰ ساعته و دسترسی فوری به دستیار صوتی خواهیم بود. علاوه‌بر‌این، هدفون HD450BT قابلیت حذف نویز و صدای اطراف را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا موسیقی خود را بدون سروصدای محیط گوش دهید. هدفون ۱۹۹ دلاری مذکور می‌تواند جایگزین مناسبی برای هدفون ۳۴۹ دلاری WH-1000XM3 سونی باشد که در اواسط فوریه عرضه شده است.

هدفون جدید HD450BT سنهایزر همچنین از حالت سیمی پشتیبانی می‌کند؛ درنتیجه کسانی که می‌خواهند از اختلالات در اتصال بلوتوث در مکان عمومی با تعداد زیادی هدفون بی‌سیم جلوگیری کنند، می‌توانند از سیم آن بهره ببرند.

Sennheiser's HD450BT

مدل بعدی هدفون سنهایزر حتی ارزان‌تر از مدل HD450BT است و با عنوان HD350BT تا پایان همین ماه به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این مدل ۱۱۹ دلار است که تفاوتش با مدل دیگر، نداشتن قابلیت حذف سروصدای محیط بوده است.

Jermo Köhnke، مدیر تولید سنهایزر گفت:

هدفون‌های جدید HD 350BT و HD 450BT برای همه ساخته شده‌اند و تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده‌ای برای استفاده‌ی روزانه دراختیار کاربران قرار خواهند داد.

هر دو هدفون سنهایزر از جدیدترین استانداردهای بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵ بهره می‌برند. همچنین، در آن‌ها از کدک‌های AAC و AptX و AptX Low Latency برای همگام‌سازی صوتی بی‌سیم با فیلم پشتیبانی شده است. این هدفون‌ها برای به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و وضعیت باتری و موارد مشابه با اپلیکیشن مخصوص سنهایزر به‌نام Smart Control همراه خواهند بود و از حالت پادکست اختصاصی برای پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی و دیگر محتوای گفتاری برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات