اپل ویدئوهایی از تجربه فیلم‌برداری از عناصر آب و آتش با آیفون 11 پرو منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل ویدئوهایی منتشر کرده است که کارکرد دوربین آیفون ۱۱ پرو در حالت آهسته و رزولوشن 4K را با عناصر آتش و یخ نشان می‌دهد.
تبلیغات

اپل در آخرین روزهای هفته‌ی گذشته ویدئوهای جدیدی با عنوان بخشی از سری آزمایش‌های عکس‌برداری در آیفون منتشر کرد که سری آتش و یخ نام دارد و همگی با گوشی آیفون ۱۱ پرو ثبت شده‌اند. شایان ذکر است اپل قسمتی از پشت‌صحنه‌ی فیلم‌برداری را نیز درکنار ویدئو اصلی به‌اشتراک گذاشته است.

دانگون جان و جیمز ثورنتون وظیفه‌ی فیلم‌برداری از سری ویدئو آتش و یخ را با استفاده از گوشی آیفون ۱۱ پرو برعهده داشته‌اند. ویدئو مذکور نمایی بسیار نزدیک از عناصر یخ و آتش را در اشکال و محیط‌های مختلف نشان می‌دهد و بر ویژگی‌های مختلفی اعم از قابلیت حالت آهسته، 4K و... تأکید می‌کند. در توضیحات این ویدئو آمده است:

در آزمایش‌های IV (چهارم) آتش و یخ غوطه‌ور شوید: ببینید آیفون ۱۱ پرو چگونه می‌تواند فیلم‌های افسانه‌ای از عناصر را در شدیدترین حالاتشان ثبت کند.

ویدئو جدید چهارمین سری از ویدئوهای اپل و اولین ویدئویی است که با گوشی هوشمند جدید کوپرتینونشین‌ها، یعنی آیفون ۱۱ پرو، ثبت شده است. اپل مجموعه آزمایش‌هایش را این‌گونه توصیف می‌کند:

ببینید با استفاده از آیفون و عناصر ساده و خلاقیت بی‌حد‌و‌حصر، چه چیزی ممکن می‌شود. مجموعه آزمایش‌های ما دنیای جذاب و خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند که تماما با آیفون تصویربرداری شده است. قبل از دیدن پشت‌صحنه و آگاهی از نحوه‌ی ساخت ویدئوها، خود را در جلوه‌های انتزاعی هر بخش غرق کنید.

درادامه، ویدئو مربوط به فیلم آتش و یخ و پشت‌صحنه‌ی آن آمده است. این ویدئوها را تماشا کنید و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات