لامپ های خورشیدی هوشمند Ring معرفی شدند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت رینگ‌ در نمایشگاه CES 2020 چند لامپ هوشمند خورشیدی معرفی کرده است که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان لامپ کف، راه‌پله‌ و راهرو استفاده کرد.
تبلیغات

شرکت رینگ (Ring)، تولیدکننده‌ی لامپ‌های هوشمند، چند لامپ خورشیدی جدید در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرده است که در سه گروه لامپ‌ کف، لامپ راه‌پله و لامپ راهرو تولید و روانه‌ی بازار خواهند شد.

نصب لامپ‌های خورشیدی رینگ بسیار راحت است و بدون استفاده به سیم یا دریل‌کاری می‌توانید آن‌ها را نصب کنید؛ این لامپ‌‌ها حتی نیازی به باتری هم ندارند (البته مدل‌های باتری‌دار این لامپ‌ها نیز عرضه خواهد شد تا در‌صورتی‌که انرژی خورشیدی آن‌ها تأمین نشد، به‌صورت خودکار از برق استفاده کنند)؛ تنها وسیله‌ی لازم برای نصب و استفاده از این لامپ‌ها، کلیدهای چند پل یا چند خانه است که برای متصل‌کردن و مدیریت آن‌ها به کار می‌روند.

نور این لامپ‌ها تفاوتی با لامپ‌های معمولی ندارد؛ لامپ‌های مورداستفاده در راه‌پله‌ها و راهروها نور خورشید را از طریق پنل‌های خورشیدی که در بالای آن‌ها تعبیه شده است، جذب می‌کنند، اما لامپ‌های کف با پنل‌های جدا‌شدنی عرضه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در کنار لامپ قرار دهید.

لامپ های هوشمند خورشیدی

کاربران می‌توانند با ریموت کنترلی به‌نام رینگ اکسس کنترلر پرو (Ring Access Controller Pro) و اپلیکیشن رینگ کنترل، لامپ‌ها را خاموش یا روشن کنند. این ریموت کنترل مجهز به دوربین نیست؛ اما با دوربین آیفون تصویری رینگ یا سایر دوربین‌های این شرکت سازگار است. درضمن این کنترلر با سرویس امنیتی آمازون (Amazon Service key) نیز سازگار است که امکان نظارت بر فرایند کالاهای ارسال‌شده و دریافت آن‌ها را فراهم می‌کند. لامپ‌های راه‌پله، راهرو و کف به‌ترتیب با قیمت‌های ۳۹٫۹۹،۲۹٫۹۹ و ۸۹٫۹۹ عرضه خواهند شد.

لامپ های هوشمند خورشیدی

پیش‌تر، شرکت رینگ لامپ‌هایی استاندارد با نام A19 را عرضه کرده بود که می‌توان از آن‌ها در دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۴۰ درجه سانتی‌گراد بهره برد. این لامپ‌ها در فضای داخلی نیز قابل‌استفاده بوده و می‌توان آن‌ها را با کلید‌های هوشمند چند پل، مدیریت و با یکدیگر مرتبط کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات