معرفی مانیتورهای منحنی گیمینگ Odyssey سامسونگ در آستانه‌ CES 2020

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
CES 2020 هنوز شروع نشده، اما سامسونگ درحال‌حاضر با مانیتورهای منحنی گیمینگ QLED نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.
تبلیغات

سامسونگ منحصربه‌فرد‌ترین مانیتور خود را در ابعاد ۴۹ اینچی با عنوان Odyssey G9 معرفی کرد. Odyssey G9 اولین نمایشگر خمیده‌ی گیمینگ سامسونگ نیست و همچنین اولین نسخه‌ی ۴۹ اینچی یا حتی اولین نسخه با چنین وضوح بالایی هم نیست. اما این مانیتور با بالاترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها ارائه شده است.

مانیتور ادیسه G9 از رزولوشن ۱۴۴۰× ۵۱۲۰ و نسبت تصویر ۹: ۳۲ بهره برده است. ادیسه G9 مانیتوری با استاندارد HDR1000 بوده و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه بهره برده است. مانیتور سامسونگ از هر دو فناوری AMD FreeSync 2 و Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند. نمایشگر G9، اولین مدلی است که با انحنای 1000R برای مصرف‌کنندگان ارائه شده و تقریبا بهترین میدان دید را برای چشم انسان به ارمغان می‌آورد. مانیتور ۴۹ اینچی منحنی G9 نسبت به سایر نمایشگرها، از جمله CRG9 که دارای انحنای کمتر 1800R بوده، تجربه‌ای همه‌جانبه را به ارمغان می‌آورد و بهترین تصویر را به نمایش می‌کشد.

مانیتور G9 سامسونگ

مانیتور Odyssey G9 اکنون توسط TÜV Rheinland تأیید شده است. ادیسه G9 سامسونگ همچنین دارای حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت بوده و به‌لطف طراحی جدید خود از نمای بیرونی سفید و براق بهره برده است. در طراحی این مانیتور، یک چراغ در بدنه‌ی بیرونی قرار گرفته که با ۵۲ رنگ و ۵ جلوه نوری ارائه خواهد شد درنتیجه محیط پشتی مانیتور را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

مانیتور G9 سامسونگ

مانیتورهای منحنی Odyssey در مدل G7 نیز در ابعاد ۳۲ اینچی و ۲۷ اینچی ارائه شده‌اند و از استاندارد HDR600 با کیفیت QHD و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ بهره برده‌اند. در مدل G7 شاهد نسبت تصویر ۹ : ۱۶ خواهیم بود و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت خواهد رسید.

مانیتور G9 سامسونگ

G7 با رنگ بدنه‌ی مشکی مات و چراغ هسته‌ای ارائه شده و علاوه‌براین، اشکال و نورپردازی پویا را به قاب جلوی مانیتور اضافه کرده است. قابلیت‌های نرخ نوسازی و سرعت پاسخ‌دهی تصویر نیز در مدل G7 مشابه G9 بوده است.

مانیتور G7 سامسونگ

Seog-gi Kim، معاون اجرایی کسب‌و‌کار نمایش بصری در سامسونگ الکترونیکس گفت:

نمونه قابلیت‌های جدید مانیتور ادیسه ثابت می‌کند که سامسونگ همچنان به فناوری و طراحی پیشرو در صنعت گیمینگ علاقه دارد و بهترین عملکرد را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت یا تاریخ عرضه برای این دو نمایشگر اعلام نکرده است، اما اگر قیمت ۱،۲۹۹.۹۹ دلاری مانیتور CRG9 را در سال گذشته در نظر آوریم، درنتیجه نباید انتظار داشت صفحه‌نمایش‌های امسال ارزان باشند. در نهایت مانیتورهای G9 و G7 سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ در دسترس خواهند بود.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ASUS، مانیتور Samsung و مانیتور گیمینگ BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات