دل نمایشگر لمسی تعاملی ۸۵/۶ اینچی عرضه خواهد کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر لمسی تعاملی دل با صفحه‌نمایش ۸۵/۶ اینچی به‌عنوان رقیبی برای سرفیس‌هاب مایکروسافت، فروردین سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

دل به‌تازگی مدل جدیدی از مانیتور لمسی تعاملی 4K خود را معرفی کرده که همان‌طورکه از نامش پیدا است، به‌منظور استفاده‌ی افراد برای تعامل و اشتراک در محیط کار طراحی شده است. این مدل جدید از مانیتور دل با صفحه‌نمایش ۸۵/۶ اینچی عرضه می‌شود و با ابعادی بزرگ‌تر از سرفیس‌هاب ۲ مایکروسافت، درحقیقت بزرگ‌ترین نمایشگر در میان تمامی نمایشگرهای این رده محسوب می‌شود.

صفحه‌نمایش لمسی تعاملی 4K با نام دل ۸۶ (C8621QT) از پنل IPS با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۵۴۰ و روشنایی و کنتراست این طیف از پنل‌ها بهره می‌برد. درضمن، این محصول به قابلیت لمس IN GLASS مجهز است و می‌تواند از امکان لمس ۲۰ نقطه‌ی مختلف به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند و چندین کاربر در آنِ واحد با کمک قابلیت مذکور می‌توانند با این نمایشگر کار کنند. گفتنی است دل ۸۶ فقط با یک قلم عرضه می‌شود و مشخص است که کاربران برای انجام کار گروهی، به قلم‌های بیشتری نیاز خواهند داشت.

نمایشگرهای لمسی تعاملی ۸۵/۶ اینچی 4K و ۷۵ اینچی دل برخلاف سرفیس‌هاب مایکروسافت کامپیوتر شخصی مجزا محسوب نمی‌شوند و تنها نمایشگرهایی هستند که می‌توانند با تمامی میزبان‌هایی کار کنند که به آن‌ها متصل می‌شوند.

البته شرکت دل به افرادی که مایل هستند این مانیتورهای دل را به کامپیوتر ALL IN ONE تبدیل کنند، کامپیوتر کوچک سفارشی با عنوان OptiPlex را پیشنهاد می‌کند که ازطریق درگاه ویژه‌ای که به‌همین‌منظور در پشت نمایشگر قرار دارد، به آن متصل می‌شود.

DELL 86 نمایشگر لمسی تعاملی

مانیتور لمسی تعاملی ۸۵/۶ اینچی دل به‌عنوان نمایشگری چند‌منظوره به ۶ ورودی شامل یک درگاه نمایش و چهار کانکتور HDMI و یک درگاه USB نوع ۳ مجهز است. همچنین در این محصول، چهار درگاه USB نوع A و سه کانکتور USB نوع B و درگاه‌های GbE و RS232 قرار داده شده است. این نمایشگرها مکانیزم نصب مخصوص به خود را دارند؛ اما برای انعطاف‌پذیری بیشتر و نصب آسان‌تر از حفره‌های نصب  VESA نیز بهره می‌برند.

فروش مانیتور لمسی تعاملی ۸۶ اینچی دل از فروردین سال آینده آغاز خواهد شد؛ اما این شرکت هنوز اظهار‌نظری درباره‌ی قیمت آن نکرده است. با‌توجه‌به اینکه این نمایشگر محصولی با کاربرد ویژه و منحصر‌به‌فرد به‌حساب می‌آید و در بازار مصرف رقیبی مانند سرفیس‌هاب مایکروسافت دارد، انتظار می‌رود دل قیمت معقولانه‌ای برای آن پیشنهاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات