مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی M21 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی برخی مشخصات گلکسی M21 در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شده است و استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی برای این گوشی میان‌رده را تائید می‌کند.
تبلیغات

ماه گذشته اخباری راجع به گوشی سامسونگ و گلکسی ام 21 منتشر شده بود. پس از آن گزارش، دستگاه مذکور با شماره مدل SM-M215F در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ مشاهده شد.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی ام ۲۱ از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ بهره می‌برد؛ این همان تراشه‌‌ای است که در گلکسی A51 به کار رفته است. استفاده از این تراشه باتوجه‌به فاصله‌ی قیمتی فاحش بین دو دستگاه، چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

اطلاعات منتشر شده در بنچمارک نشان می‌دهد که گلکسی ام ۲۱ با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ آن از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. گلکسی ام ۲۰ اصلی از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌عنوان گزینه‌ی دوم استفاده می‌کرد؛ گمان می‌رود که گلکسی ام ۲۱ برای مدل پایه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ارائه دهد و احتمالاً مدل‌های دارای حافظه‌ی بالاتر از ۴ گیگابایت به‌عنوان گزینه‌های اختیاری در نظر گرفته شوند. منابع SamMobile گفتند که گلکسی ام ۲۱ در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. علاوه بر این دو مدل حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در زمان‌ عرضه دردسترس خواهد بود.

مشخصات گیک بنچ گلکسی M21

در مورد زمان عرضه هنوز چیزی گفته نشده؛ اما به‌نظر می‌رسد که مهلت زیادی باقی نمانده باشد. اگر فرض کنیم که سامسونگ برنامه‌ی معرفی سالانه‌ی خود را دنبال می‌کند، می‌توان متصور شد که تاریخ معرفی گلکسی ام ۲۱ با زمان معرفی نسخه‌ی پیشین یعنی گلکسی ام ۲۰ که ژانویه ۲۰۱۹ (دی ۱۳۹۷) بود، هم‌زمان خواهد بود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ، قیمت گوشی m21 و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات