ترکیب رنگی گوشی‌ های سامسونگ گلکسی M11، M21 و M31 فاش شد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی در مورد ترکیب رنگ گوشی‌های جدید خانواده‌ی گلکسی M یعنی، گلکسی M11، M21 و M31 ارائه می‌کند که قرار است جایگزین نسخه‌های قبلی خود شوند.
تبلیغات

اوایل ماه دسامبر (اواسط آذر) گزارشی فاش کرده بود که سامسونگ کار روی دو گوشی‌ هوشمند گلکسی M11 و گلکسی M31 را آغاز کرده است. گزارشی در Sammobile ادعا کرده که این شرکت کار توسعه‌ی گلکسی ام M21 را نیز شروع کرده است. همان‌طور که از نام گوشی پیدا است، گلکسی M21 جانشینی برای گوشی‌های گلکسی M20 و گلکسی M20s خواهد بود که اوایل سال گذشته رونمایی شدند.

گزارش مذکور همچنین عنوان کرده که گوشی‌های سری گلکسی M مانند گلکسی M21، گلکسی M11 و گلکسی M31 در رنگ‌های متفاوتی مانند مشکی و آبی دردسترس خواهند بود. بااین‌حال، هریک از این دستگاه‌ها با رنگ سوم متفاوتی عرضه خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود گلکسی M11 به‌جز دو رنگ گفته‌شده با رنگ بنفش نیز عرضه شود؛ درحالی‌که گلکسی M21 و M31 دارای رنگ‌های اضافی سبز و قرمز خواهند بود.

گلکسی m10، m20، m30

دو روز پیش گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار روی گوشی هوشمند گلکسی M51 نیز است. گوشی مذکور دارای شماره مدل SM-M515F است. از مشخصات و انواع رنگ‌های گلکسی M51 اطلاعی در دست نیست. در مورد گلکسی M41 که ممکن است جایگزین گلکسی M40 باشد، هنوز هیچ حرفی زده نشده است. گلکسی ام ۴۰ دارای صفحه‌نمایش حفره‌دار بود و احتمال دارد برخی گوشی‌های خانواده‌ی M که قرار است امسال معرفی شوند نیز صفحه‌نمایشی حفره‌دار داشته باشند.

گلکسی ام ۳۰ و گلکسی ام ۲۰ / galaxy M30 and M20

گوشی‌های سامسونگ گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ ماه ژانویه (دی) سال گذشته در هند به‌صورت رسمی معرفی شدند. از این رو ممکن است گوشی‌های جدید سری گلکسی M سه‌ماهه‌ی اول امسال معرفی شوند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات